Recollit amb diadema de cordó de seda

Sempre havia portat el cabell llarg, però al anar amb moto no valia la pena pentinar-se gaire perquè després de treure’t el casc acabaves amb un cabell horrible! Ja fa uns anys  vaig decidir tallar-me’l curtet, i tot i que m’hi posava pinces i diademes vàries, amb segons quines mides no pots innovar massa amb els pentinats. Fa cosa d’un any que torno a tenir el cabell llarg, i és la meva oportunitat per jugar tant amb els recollits com amb els complements.

pentinat1 copia

Ja heu vist alguna vegada que de tant en tant em faig un recollit que és molt senzill però a la vegada resultón com el que veieu en aquesta fotografia i aquesta altra.

Doncs avui us deixo algunes fotos perquè veieu com es fa aquest recollit amb una diadema; Només necessiteu una diadema una mica elàstica i rodona, i si voleu també uns clips o pinces, tot i que són opcionals.

 recollit amb diadema

1. Posar la cinta al voltant del cap

2. Agafar els cabells del costat de la part del davant i passar-los per dins de la diadema

3. Repetir el mateix amb els dos costats

recollit diadema2

4. Anar agafant el cabell per parts i anar posant-los entre la diadema

5. Quan ja els has passat tots tornar-los a passar cada un una altra vegada

6. Finalment quan ja els tens tots a dins veuràs que queden ben recollits i ja no surten cap a fora, és el moment de posar algunes agulles si no vols haver-te de preocupar pel pentinat fins que tornis a casa.

Veureu que en les fotos s’insinua una mica la diadema des del darrere, en aquest cas ja m’està bé perquè l’he fet jo i i em fa gràcia que es vegi, però sinó és qüestió de tapar-la estretègicament.

pentinat diadema collage

A mi no m’agrada que es vegi extremadament perfecte i sense moviment, per tant procuro deixar-me cabells sense recollir expressament (a part que tinc un munt de remolins i és una mica difícil que quedin tots on jo voldria!) però això ja és a gustos, igual que la diadema. Jo en aquest cas n’he fet servir una que vaig fer amb un tros de cordó de seda, però la imaginació al poder!

I vosaltres, innoveu amb els pentinats? Jo us reconec que és un vici i quan comences a trobar-ne de fàcils i ràpids de fer comences poc a poc a deixar de banda la típica cua!

firmatt

5 thoughts on “Recollit amb diadema de cordó de seda

M'encanta llegir els teus comentaris!

