Agafadors cupcake per a la mama

Dissabte va ser l’aniversari de la meva mare, i com que fa poc que ha “semiestrenat” cuina, vaig decidir regalar-li alguna cosa per la cuina que li pogués ser útil, però que a la vegada fos decoratiu.

agafadors

Ja vau poder veure els agafadors que vaig fer en el seu dia amb forma de cupcake, doncs aquesta vegada els he fet iguals però amb doble de buata perquè siguin més resistents a l’escalfor.

davantal

I ja que hi era vaig fer un davantalet a conjunt!

pot

Per embolicar el regal vaig posar-ho tot dins d’un pot i vaig estrenar les noves targetes que vaig encarregar fa unes setmanes a la Carmen de Mi Low Cost Blog…Va quedar mono però pobre quan va treure-ho tot del pot estava una miqueta arrugat jeje però res que no arregli un cop de planxa!

firmatt

Anuncis

8 thoughts on “Agafadors cupcake per a la mama

  1. Aiiii però que mona la Mama Sra. Pots amb aquest davantal i aquests agafadors, ja la veig!
    i tu, com no, cuidant tots els detalls! m’encanta l’envàs / embolcall / digues-li com vulguis…
    així dóna gust fer anys!

    PD: Felicitats mare de la sra. pots!

  2. Em van encantar els teus primers agafadors (van anar directament al bagul de “un dia d’aquests”) i m’encanten els que has fet ara, però sobretot a idea del pot, és una presentació genial (que fico ara mateix al bagul, al costat de l’altre)
    Felicitats a MamaPots

M'encanta llegir els teus comentaris!

