Vacances

Doncs sí, sembla que vaig al revés de la majoria, però després d’estar tot l’agost aguantant com una campiona la rutina de cada dia i veient com tothom marxava de vacances i tornava ben morenet… per fi ha arribat el meu moment! 

vacances

{via pinterest)

Sé que morena no en tornaré pas, i descansada segurament tampoc, però tinc per endavant un mes sencer de vacances, amb un viatge al·lucinant entremig, o sigui que … què més puc demanar?

Gaudiu de les vacances aquells que com jo sou dels últims en fer-les, i espero que si ja les heu fet la tornada a la rutina us sigui lleu! Ens veiem a finals de setembre amb un munt de projectes nous; el meu nou racó de costura amb tot de decoracions diy, un racó amb palets, un moble amb una bobina de cable de fibra, uns coixins rodons pel menjador, el descobriment d’una botiga de decoració … bé i moltes més coses que encara ni jo mateixa sóc capaç d’imaginar!

Ens veiem a la tardor!

firmatt

3 thoughts on “Vacances

  1. què exagerada! amb l’agost que ha fet no crec que hi hagi hagut gaire gent que hagi tornat morena! però acceptem que ho diguis per fer-te una mica la víctima de lo dur que ha estat l’agost 😉
    gaudiu molt de les vacances! i a la tornada, volem un “temporada nova, posts nous” !

M'encanta llegir els teus comentaris!

