Tornant a la normalitat

El temps passa volant, i jo ja torno a estar per aquí. Sembla que poc a poc va arribant el moment de tornar a la rutina del dia a dia, tot i que ningú ha dit que fos fàcil, oi?

estiu

Fa un parell de setmanes vaig marxar de viatge i la veritat és que he viscut uns dies genials … això sí,  amb una calor espectacular! Feia anys que no tenia unes vacances com aquestes, i és que he anat a donar una volteta pel sudest asiàtic! 

No us preocupeu, perquè vaig ser previsora, i abans de marxar vaig cosir algunes cosetes per així poder-vos-les ensenyar a la tornada, aprofitant les sessions de fotografia fetes en uns dels paisatges més macos que us pogueu imaginar. Vaja, que serà difícil triar d’entre les més de 1500 fotos que vam fer, però poc a poc us aniré ensenyant tot plegat!

pots estiu copia

Sembla que l’ambient per aquí és totalment de tardor, la qual cosa a mi ja m’està bé, doncs és la meva estació preferida, i tot i que m’encantaria tenir un mes més de vacances, és millor que ens prenguem la tornada a la rutina amb il·lusió.

El setembre sempre serveix per plantejar-se nous propòsits i ordenar una mica les idees, i ni que encara no estic massa situada, si que us puc avançar una mica què tinc previst compartir amb vosaltres  aquesta nova temporada que comença.

  • Accessoris fets amb pell; m’he apuntat a un curs per aprendre a fer cosetes amb pell, la veritat és que ja m’he saltat els dos primers dies de classe al estar de viatge, però espero posar-me al dia! Quan hagi après a fer alguna cosa decent us ho ensenyo sens falta!
  • M’agrada ser maruja; d’aquí uns dies canvio de casa i tinc pensat ensenyar-vos com intento organitzar-me en el dia a dia, no tant per fregar i ordenar la casa (que sóc un desastre), com a l’hora de planificar menús, compres etc. Hi ha DIYs xulíssims i molt fàcils de fer, que a més són súper pràctics!
  • Decoració; precisament pel que us deia del canvi de casa, tinc bastant fronts oberts a nivell de decorar el pis nou. Algunes coses estan relacionades amb la costura, però d’altres gairebé ja podriem dir que són de bircolatge, però molt bàsic eh! que a mi si em deixes un taladro te la puc liar parda!
  • Costura; Com que no ho puc fer tot perquè el dia només té 24 hores, aquest trimestre no m’he apuntat al curs de costura, però crec que això no serà excusa per continuar aprenent-ne i practicant sense parar. La meva intenció és continuar participant al RUMS sempre que pugui, i així de passada anar-me fent roba per a mi, i m’encantaria intentar aconseguir  el repte que proposa la Tatiana de la Porta Màgica (cosir amb 20 euros tota la roba que pugui per a la temporada de tardor), que tot i que vaig una mica justa de temps, qui sap, potser me’n surto!

Segur que hi haurà moltes altres coses que ens sorprendran pel camí i faran que la tardor em robi el cor com fa cada any … deu tenir-hi alguna cosa a veure el fet d’haver nascut a l’Octubre? qui sap!

Ens veiem el dilluns amb un dels projectes de costura que han vingut directament des del Vietnam  i Cambodja. Aneu preparant la creativitat perquè necessitaré la vostra opinió 😉

firmatt

Anuncis

2 thoughts on “Tornant a la normalitat

M'encanta llegir els teus comentaris!

