Junhos viatgers

Tornem al RUMS! Preparades per veure un parell de pantalons que em vaig cosir abans de marxar de viatge? Són uns Junho, iguals que els que ja vau poder veure a principis d’estiu, però en aquest cas els vaig fer llargs del tot.

Durant tot el viatge he pasat força calor, però vaig pensar que uns pantalons llargs m’anirien bé pel tema mosquits a les nits, i a l’hora d’agafar els avions, que sempre passo molt fred allà dins! És per això que tot i que els he fet servir, ha estat en situacions amb poc glamour que diguéssim, i per tant tinc poques fotos, però alguna n’he pogut rescatar perquè us feu una idea de com han quedat.

Els primers són de color blau i blanc, i us els ensenyo en un entorn màgic i inoblidable, la Bahía de Halong, una de les 7 meravelles del món.

halong1 copia

halongtot

blaus tots

Els segons són més florejats i amb tons taronges, i còmodes més no poder!

florejats1

florejats

I per últim us deixo unes fotos dels que ja vau veure, passejant-se pels temples de Siem Reap a Cambodja.

bicicletacurts2angkortemple

I fins aquí els pantalons! La veritat és que tinc un munt de fotos, però dels pantalons llargs no gaires! Tot i així, crec que us en feu una idea.

Viatjar a segons quins llocs et fa obrir els ulls. Veus entorns fascinants, preciosos i amb una història mil·lenària, però també veus nens demanan-te diners, intentan-te vendre coses i perseguin-te per buscar la teva atenció. En un primer moment se t’encongeix el cor, però després et gires i veus aquells mateixos nens i nenes jugant feliçment, rient i perseguint-se en aquest entorn privilegiat. No és fàcil treure’s la mirada occidental que portem incorporada de sèrie, i de vegades se’m feia difícil no jutjar, però suposo que és normal i has d’anar preparat per certes coses, sinó més val que et quedis a casa.

No us perdeu el que us explicaré dilluns, perquè és una anècdota molt divertida amb uns sastres, il·lusa de mi, als que vaig demanar que em féssin un vestit a mida…

firmatt

Anuncis

24 thoughts on “Junhos viatgers

  1. m’agraden molt els pantalons, i més encara els paisatges! quina marevella de viatje!!!! totalment d’acord amb lo que dius… jo vaig anar a Tanzania i també ho veia lo dels nens… d’una banda et feia pena pq els veies descalços i desarrapats, d’altre els veies tant feliços jugant amb qualsevol cosa i saltant..

    • Oh! I són molt còmodes eh!
      Al principi costa d’entendre, però després poc a poc et treus el filtre occidental i ets capaç de disfrutar… Q guai Tanzània!! Hi ja tants llocs on m’agradaria anar…

  2. Ja trobava a faltar les flors al rums! Molt xulos els pantalons …i le fotos! Dilluns sabrem si tens el teu vestit a mida 😉

  3. Molt macos tots tres, la veritat és que és un patró molt còmode i queda tan bé amb aquests estampats!
    El viatge genial, però trobava a faltar els teus posts aquests dies!

  4. Vaya fotos más lindas!
    Que paisaje impresionante!
    Por cierto, me gusta la ropa de la modelo, lleva unos pantalones muy coloridos y bonitos! 😉
    Biquiños

  5. Retroenllaç: Turbants diadema | Senyoreta Pots

  6. doncs els primers, els blaus, que d’altra banda són els que més m’agraden, crec que fins i tot es podrien fer servir com a glamurosos. el fet de no portar la cinta per agafar-se al turmell a baix crec que fa que tinguin un aire no tant esport i estan super bé (no dic que els altres no eh, però si que es veuen més d’esport els altres dos).
    la veritat, és que pantalons així de còmodes i fresquets fan molt servei jo crec!

    PD: que xula la bahia… realment el viatge devia ser impressionant. I estic totalment d’acord amb tu amb el tema de les cultures, del que veus quan viatges, i de com de preparat has d’estar per tot plegat. És part de la màgia dels viatges a cultures tant diferents…

M'encanta llegir els teus comentaris!

