Nina Lichi

Quan vaig decidir el destí de les vacances més d’una persona em va aconsellar que aprofités per fer-me un vestit a mida, doncs es veu que allà són molt bons sastres i que de seguida et fan un vestit ben xulo, tal i com tu vols i amb poc temps.

Em vaig informar per internet, i efectivament també dèien el mateix, i de fet molta gent explicava que si portes una fotografia del vestit que vols te’l fan sense problema. Com podeu imaginar, de seguida em vaig entusiasmar, i vaig imprimir unes quantes imatges del vestit dels meus somnis, doncs perquè fer-me un vestit qualsevol si tenia clar quin volia?

Quan va sortir per la tele l’anunci d’una colònia de la Nina Ricci em vaig enamorar perdudament del vestit de la noia… vaig arribar a dir que si mai em casava havia de ser amb aquell vestit!

nina-ricci2

 I sí… com podeu imaginar, la vaig liar parda jejeje us resumeixo una mica com va anar tot plegat, i així de passada rieu una estona a costa meva, que no té desperdici!

Vaig arribar a Vietnam i l’objectiu, deprés del xoc que vaig tenir per adaptar-me a la calor insuportable i al caos continu dels carrers, va ser trobar un lloc on fer-me el vestit, per poder donar-los temps i que si l’havien de retocar no anéssim justos.

vietnam

vietnam2

Miro vàries botigues, toco les teles, regatejo preus, i finalment em quedo amb la que em sembla que pot estar millor, que és la que veieu a la foto.

botiga

Em prenen mides i quedem que al cap de dos dies torno a passar per emprovar-me’l i llavors acabem de retocar-lo. Perfecte! així que torno el dia pactat, em treuen el vestit… i me l’emprovo. Acte seguit m’agafa un atac de riure tan incontrolable que fins i tot les noies riuen amb mi. Procuro asserenar-me i surto perquè el Senyor Pots em vegi i pugui partir-se la caixa a costa meva, i de passada aprofitar per immortalitzar el moment, doncs és digne de veure. Les meves amigues vietnamites m’havien fet un vestit peix, jejejeje o em direu que amb això que em van posar allà al mig no semblava una disfressa?

lichi Collage

Jo, que estava flipant en colorins, vaig intentar prendre-m’ho amb calma perquè total, només era un vestit, i encara teniem temps, no? I res, que els hi dic que allò és horrorós, que no és com haviem quedat i que si creuen que ho poden arreglar o què fem. Asseguren que sí, que torni al cap d’uns dies… i això faig.

I així per resumir i no se us faci pesat, efectivament, com era d’esperar, el resultat final va ser horrible. Vaig posar cara d’enfadada i va servir perquè m’abaixéssin més el preu, però vaja que em vaig emportar a casa una cosa horrenda, que cada vegada que la miro penso…què coi en faré??

lichi2 Collage

I aquí és on us demano consell a vosaltres, què farieu? Intento arreglar-lo d’alguna manera o me’n faig draps per fregar? jeje s’accepten tota mena d’opinions. Jo havia pensat fer-me’n un jersei, doncs crec que la part de dalt encara la puc salvar, però no sé… està clar que la Nina Lichi no es pot comprar amb l’autèntica Nina Ricci … quina mania que li he afagat al vestit ostres!

firmatt

14 thoughts on “Nina Lichi

  1. ostres si que es chulu el vestit (l’original) i si que l’han desfigurat 😦 jo també he sentit sempre parlar que a aquests paissos son bons sastres pero potser més de trajes o coses més “fàcils”, això del disseny propi veig que no….
    jo crec que amb la faldilla poca cosa pero potser tallant-li podires aprofitar la part de dalt…. x curiositat… quant et van cobrar??

    • aix, això és el que més em dol, un dineral! però bueno, ja està fet. Van començar que valia 250 dòlars, i al final en vaig pagar 80… i tinc una disfressa jeje la més cara de la història

  2. Ostres, quines aventures!
    A mi això dels draps em sembla un bon destí, jaja!
    Una amiga es va casar amb un vestit com el de la Nina Richi, però li van fer a Castelló, diria 😉

  3. Aixxx, que casi quedava millor el primer arreglo que van fer…aixó si totalment allunyat del vestit desitjat…jajaja. A veure, crec que podrás aprofitar la part de dalt i et quedará be en qualsevol de les samarretes tan xules que fas. Respect a la resta, pot ser la part de la faldilla et podría donar per un mocador de coll tipus hostessa de vol amb un petit detall… Si tens ganes de tornar a riure del que va pasar… abans de fer res amb ell …posa-te’l per Carnestoltes 😉

  4. Ostres tu quin riure! Sobretot quan m’he adonat q a la foto no portaves cap samarreta, és el vestit! Com s’ho han fet per fer una cosa tan lletga?
    Gràcies, avui necessitava riure una mica.
    Que has de fer amb el vestit, no he se pas… casar-te?

    • jejeje me n’alegro que almenys aquest desastre de vestit t’hagi alegrat el dia! efectivament, és mooolt difícil fer una cosa tan lletja jeje però es veu que no és impossible! i això de casar-me … ho deixarem per més endavant jiji

  5. jajajjajaja, pq no la sabia jo aquesta història?????? és molt gran!!! però és que és molt gran pel següent:
    1. he flipat amb el vestit original (les fotos)! a mi aquest vestit també m’encanta!!!! de fet, ara que ho sé, t’ensenyaré un altre de GG que va ser la meva inspiració pel vestit blau de bodes que tinc i que segurament t’agradi molt també! (tot i que suposo que no tornaràs a fer intents com aquest, em fa gràcia ensenyar-te’l el de GG!!!)
    2. que fort que ho anéssiu a mirar a les botigues!
    3. doncs la primera toma a mi em semblava que tenia prou bona pinta (de fet, el veia de reull quan llegia mes amunt i ja pensava si tot i no tenir la mateixa talla m’hi cabria per algun cop)
    4. bé que et diuen que hi tornis per millorar-lo!
    5. LA GRAN DECEPCIO: realment enlloc d millorar-lo l’han empitjorat.

    doncs sincerament, jo intentaria arreglar-lo ja que t’agrada aquest mundillu. total, de perdidos al río que es diu…

M'encanta llegir els teus comentaris!

