Turbants diadema

L’altra cosa que em vaig cosir pensant en les vacances, a part dels pantalons,  van ser uns turbants. Uns dies abans de marxar vaig trobar-me en una botiga emprovant-me’n un que valia 40€, i sort que la meva mare, (que sabies són les mares tu, sempre tenen raó!) em va recordar que sabia cosir i que fes el favor de deixar allò allà i fer-me’l jo, que em sortiria molt més bé de preu. I clar, la mama sempre l’encerta. Vaig arribar a casa, ràpidament vaig buscar les teles i el faig fer com podeu veure en aquest tutorial. És tan ràpid i senzill de fer que en un moment en vaig tenir fets tres de diferents!

Jo més que com a turbant els faig servir com a diademes simplement, però em van anar molt bé!

El primer és de la roba que em va sobrar del vestit Infinity , florejada i elàstica sobretot per un dels costats. Me’l vaig posar principalment per visitar les coves de la bahía de Halong…em va anar de conya!

halong vistes

florejat

florejat2

El segon és de tela de banyador, té un teixit més tipus lycra y va quedar més primet. Aquest el vaig portar, entre d’altres dies, quan vaig anar a visitar un poble flotant de pescadors a Cambodja.

blau

blavet

poble flotant

blau1

I per últim un amb tons liles d’una tela que em vaig comprar als encants per fer una faldilla… i al final resulta que he fet primer l’accessori que la peça de roba en sí! Em va acompanyar a visitar els temples d’Angkor, talment com la Lara Croft jeje

lia2

lila4

lila5

lila7

lila9

I després de tanta diadema em pregunto… perquè tanta tonteria si al final n’hi vaig acabar comprant una a les noies de les ètnies del nord de Vietnam?

diadema

mong

botiga blava

Deien que estaven fetes a mà, però en realitat… segur que està fet tot a la Xina… o sóc jo que sóc una mal pensada?

I fins aquí les entrades amb fotos del viatge, ara sí que ja entro en mode tardor . A més la propera vegada que em llegiu ja no podré dir que encara estic a la vintena… aix que em faig gran! Em sembla que veure el 3 serà dur de debò! Vaig a donar un voltet pel RUMS a veure si m’animo una miqueta.

firmatt

 

Anuncis

19 thoughts on “Turbants diadema

  1. Quina enveja (de la sana) em dones… ja m’agradaría a mi un viatje com eixe!!! Les diademes molt molt xules, més que la que t’has comprat allí!!!

  2. quina passada de fotos!!!! i les diademes molt maques tmb! 40 euros??? a mi tmb em passa a vegades se “m’oblida” que jo tmb se cusir.. .hi ha coses que no m’atreveria, pero hi ha moltes coses a les botigues que vaig pensant, això ho puc fer jo!

  3. Ei, que xulo! A mi m’aniria de conya per quan surto a la muntanya a passejar!! (q t haig d fer x aconseguir-ne un?????)
    I les fotos molt xules! tot és molt maco! Enveja sana… Segur q vau gaudir molt! 🙂

  4. Apa noia! No fotis! El problema de veure el 3 no es la edat si no no haver aprofitat els 20, i pel q sembla…tu ho has fet!
    Moltes felicitats.

    • bona reflexió! sí, i estic segura que els 30 seran genials…però aquestes dates tan assenyalades fan pensar i em poso un amica nostàlgica! gràcies pel teu comentari, m’ha animat molt més del que et penses 🙂

  5. M’agradaria començar dient-te que els turbants/diadema són molt originals, però t’he de reconèixer que el meu instint sincer em fa comentar abans sobre els paisatges impressionants. quina sort que tenen alguns! 😛
    veig que et vas preparar bé la roba pel viatge amb les diademes i tot eh? el pròxim, serà tota la maleta DIY? ;P aquest seria l’objectiu jejejje, i llavors pots vendre tu a les locals, i no elles a tu 😉

M'encanta llegir els teus comentaris!

