30 anys i somiant amb un jardinet de fades

Quan era petita creia en les princeses i les fades… m’encantava dibuixar castells, i les protagonistes dels meus dibuixos sempre portaven una vareta màgica entre les mans, amb la punta en forma d’estrella.

Ara he de reconèixer que de tant en tant miro la campanilla al Disney Chanel jiji però he après que no pots estar asseguda a la torre més alta del castell, esperant que arribi la felicitat, ja sigui dalt d’un cavall blanc o a través d’un petó “de amor verdadero” com diuen a les pelis o als contes infantils.

 princesa

{via Pedrita Parker}

En aquesta vida si vols alguna cosa te l’has de currar, perquè la felicitat te la fas tu mateixa, i són les pedres que et trobes pel camí les que t’ajuden a ser com ets. De fet tens dues opcions, o tires enrere, i hauran guanyat elles, o les utilitzes per fer-te el teu propi castell.

Avui faig 30 anys, i tot i que en aquest temps m’he anat trobant pedretes i alguna que altra roca enorme… aquí estic, un pèl nostàlgica, essent conscient que he tingut una infantesa feliç, una adolescència rebel (i amb molt d’acné jeje), una joventut divertida…. i crec que estic entrant a l’edat adulta amb força dignitat i creativitat  jejeje

Tot i que passin els anys, i ja no cregui en contes de fades… m’agrada somiar, i treure la nena que tots portem dins.

Una vegada més el pinterest m’ha causat un dany irreparable, doncs si ja us vaig dir que vull un gronxador pel meu jardinet, em sembla que m’estic enamorant de la idea de tenir un raconet per les fades! Es que mireu quina monada!

caseta3

caseta

caseta2

jardinet 21, 2, 34

La gent fa unes casetes súper currades, i amb uns detalls impresionants… gronxadors, armariets, zona d’acampada, hortet…de tot!

penjador

hortet

senyalització

tenda de campanya1, 2, 3, 4

 Jo, tot i que tinc un punt de friki, no em veig construint tot un món imaginari jeje encara no estic prou malament, però crec que els hi faria una porteta com aquestes.

porta

porta21,2

Potser aquestes portetes no porten a un lloc màgic ple de fades, però de tant en tant està bé fer volar la imaginació, somiar i tornar a ser una mica la nena que vaig ser. Crec que si de tant en tant tots ens treiéssim una mica el corsé de les normes que marca la societat quan et fas adult, seríem una mica més feliços.

Amb el vostre permís vaig a continuar somiant, que avui m’ho mereixo més que mai! 😉

Gràcies per estar aquí en un dia tan especial!

firmatt

9 thoughts on “30 anys i somiant amb un jardinet de fades

  1. Però quina decepció quan he llegit “Jo, tot i que tinc un punt de friki, no em veig construint tot un món imaginari jeje encara no estic prou malament, però crec que els hi faria una porteta com aquestes.” :(:(:(:(
    jo ja ho veia al teu jardinet! apa que no, com a homenatge a la teva infantesa! jo hi aniria a jugar 🙂
    son una monadaaaaaaaa
    quan comencem a fer-ho?

    això sí: que el peque vigili les fades!

  2. Retroenllaç: Samarreta Raglan Naii | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

