Reto Otoño: Samarreta i snood

Per fi he començat a cosir cosetes pel Repte de Tardor de La Porta Màgica. M’he gastat 19,50€ i m’he donat de termini fins al final de la tardor per acabar-lo, amb calma! Ja tinc pensat què faré amb cada tela… el més complicat és que convinin entre elles!

repte tardor

Comencem el repte trencant una mica els esquemes, doncs potser sí que quan pensem en la tardor ens venen al cap els colors marrons, pero quan vaig veure aquesta combinació de vermell, gris i blanc em va encantar, i no me’n vaig poder estar (ni que el noi de la botiga deia que li recordava al Nadal jeje).

gmaour

Tal i com pertoca a la tardor, la Senyoreta Pots va anar a donar un volt pel bosc i gràcies a la seva amiga Eveta el moment va quedar immortalitzat amb tot el glamour del món!

No cal dir que no sóc una experta caçadora de bolets, però vam riure una bona estona.

pujo?

Es tracta d’una samarreta de màniga curta, en la que les mànigues i el coll estan fets de trossos de roba d’una samarreta vermella que tenia per casa i que m’anava curta, i d’un coll tipus snood en el que també vaig aprofitar un tros d’una faldilla desigual que ja no em posava, vaja, un conjunt d’allò més sostenible!

trobat

Oh! què és això?

collim

Un bolet!

comestible?

He trobat el meu primer bolet!

orgullosa

Que orgullosa n’estic!

mmm

mmm… deu ser comestible?

pensativa2

 Quina llàstima que no fóssin rovellons!

A part de les mànigues de color vermell la samarreta porta uns altres detallets, com els tres cors vermells del costat, i una cinta al darrere que m’encanta!

vermell Collage

Aix, no se’m dóna massa bé això de buscar rovellons, més val que vagi a donar una volteta pel RUMS! 😉

firmatt

20 thoughts on “Reto Otoño: Samarreta i snood

  1. snood és la “bufandeta”? veig q estic mega perduda en aquest mundillo…
    et queda genial la samarreta!!!! i tot i q no et vagi el tema de trobar bolets, la samarreta és autèntica!

  2. Retroenllaç: Resum Reto Otoño de la Porta Màgica | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

