Reto Otoño: samarreta Aroura

Quan va ser el moment del CC de la samarreta Aroura estava una mica atrafegada i vaig decidir no apuntar-m’hi… sí, un error garrafal, ho sé. Després de veure Aroures per tot arreu em va pujar la mosca al nas i vaig atrevir-me a demanar-li a la Dawn de Mi Rincon de Mariposas, si estaria disposada a fer un intercanvi… ella em passava el patró i jo li enviava un paquetet a casa… per ara no us puc dir el què perquè encara no li ha arribat!

Volia fer-me’n un vestit, però per començar he provat el patró amb una samarreta per veure com em quedava i si l’havia d’ajustar, i aquest n’és el resultat

aroura portada copia

M’ha agradat molt fer-la, però el coll m’ha quedat massa gran, ni que això té una fàcil solució, una samarreta a sota i queda la mar de bé.

samarreta1

La tela té dos estampats diferents, un blau fort amb puntets blancs i l’altre amb fulles roses, blanques i un blau lilós. És molt maca, però també és veritat que s’arruga com una mala cosa!

Ja tinc una peça més pel meu Repte de Tardor! Potser aquest no és un look massa adequat per l’època, però és que fa aquest solet… que m’he hagut de treure la jaqueta!

I bé, ja ho sabeu, és dijous? toca RUMS!

firmatt

16 thoughts on “Reto Otoño: samarreta Aroura

  1. Que original, flors amb puntets, mai hauria gosat,( bé encara haig de fer servir la meva tela de flors…però ja s’apropa el moment)

  2. potser vaig molt perduda però… què és el CC?
    m’agrada molt la samarreta, i sobretot que vagi a conjunt amb la floreta i les teves ungles 😉

  3. Retroenllaç: Resum Reto Otoño de la Porta Màgica | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

