Vestit per anar amb leggins

Continuo ensenyant-vos el que he fet pel repte de tardor de la Porta Màgica, cosir el màxim de roba per a la tardor amb un pressupost de 20€? això està fet!

PORTADA

En aquest cas és un vestit força curt, que jo prefereixo portar-lo amb leggins, ja que  hi vaig més còmoda.

costat

És un patró de la revista patrones d’aquest estiu passat, però no sé el número! el tenia calcat i no vaig apuntar-me’l… i ara amb el trasllat ni de conya trobo la revista en qüestió!

Porta unes pinces a la part de davant, i el coll l’he pulit amb un biaix granate a joc amb l’estampat. A la part d’abaix hi he afegit una puntilla que vaig comprar a la Creativa, és del mateix color i m’encanta!

darrere

La veritat és que no m’acaba de convèncer la forma que fa. El veig massa recte, i no m’afavoreix, hauria de tenir una mica més fe forma.

davant

Tot i així, amb un cinturó ample i combinant el granate, el gris i el negre, ja tinc un altre look de tardor, què us sembla?

Anem a RUMsejar una estona?

firmatt

Anuncis

25 thoughts on “Vestit per anar amb leggins

  1. Donç a mi m’ha encantat. Els colors son fantástics.
    Ara si no et sap greu em paso pel teu repte de La Porta Magica.
    Jo tambè ho vaig fer i encara em queden un munt de fotos que fer per poder ensenyar-ho bè.

  2. A mi m ‘encanta perque el trovo molt dels anys 60! que es portava aixi i sobre tot super curtet! I amb lo ultra guapa que ets tu estaras bombó total!
    Pero si es sexy sexy jajajaja
    muaaa

    tati

  3. Retroenllaç: Resum Reto Otoño de la Porta Màgica | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

