DIY: Com fer bombes de bany

Quan tinc un mal dia deixo de banda la meva consciència ecològica i em preparo un bany relaxant… és el meu moment per desconnectar o per prendre decisions, i quan surto ho veig tot diferent. Ja feia temps que tenia en ment intentar fer unes bombes de bany amb olis essencials, però mai trobava el moment, i quan vaig veure la recepta al blog d’Amayuki vaig decidir que no tenia excusa, havia arribat l’hora!

BOMBES BANY

Vaig pensar que seria un detallet ben bufó per Nadal… però la meva impaciència va poder amb mi i vaig acabar fent una producció força gran per poder-los regalar a la KDD Bloguera.

ingredients

L’únic ingredient una mica especial és l’àcid cítric, i es pot comprar fàcilment en una drogueria, igual que el bicarbonat. També podem afegir-hi trossets de pètals de rosa o de lavanda.

Amb aquestes mides surten aproximadament tres cubiteres amb formes, jo vaig fer-ne dues tongades.

1 copia

Posar en un bol el bicarbonat i l’àcid cítric.

2

Afegir-hi l’oli d’ametlles i barrejar amb les mans, ha de tenir textura de sorra humida.

3 copia

Afegir el colorant i les essències. Jo he posat colorant en gel i  a cada color una essència diferent, en aquest cas magnòlia, rosa i lavanda.

4

Posar al fons dels motlles els trossets de pètal o el que us quedi bé amb l’essència i el color que heu triat.

5

Omplir els motlles fent que quedi ben apretadet, sobretot els trossets amb més detall com les puntes de les estrelles.

6 copia

Deixar resposar unes 24 hores i quan veieu que estan durs ja es poden treure dels motlles i estan a punt per regalar o utilitzar!

7a

7

Us animeu a provar-ho?

firmatt

Anuncis

22 thoughts on “DIY: Com fer bombes de bany

  1. Ohhhh que penita no tener bañera… Es muy buena idea para regalar en Navidad!! Has probado a hacer jabón? Tengo en mente hacer para regalar en navidad pero aún no me he decantado por ninguna receta. Saludos

  2. I el banyet què tal? ;P
    mai hagués pensat que això és pugués a fer a casa amb cubiteres i així plan muffins o cookies… :S t’hauries de dir senyoreta DIY i no senyoreta pots peròòòò justament en aquest cas, ho has acabat posant als pots tb!! 😉

M'encanta llegir els teus comentaris!

