Samarreta Raglan Naii

Continuant amb el Repte de Tardor de La Porta Màgica i ara que sembla que va arribant el fred, avui toca una samarreta de màniga llarga. Es tracta de la Raglan Naii; m’encanten aquest tipus de samarretes amb les mànigues diferents al cos!

portada

He combinat una tela d’estampat florejat amb tons blaus, taronges i blancs, i una de llisa de color taronja, així he pogut aprofitar la tela florejada per fer-me una altra peça (us l’ensenyo d’aquí uns dies, que encara està en procés!)

davant copia

El patró és gratuït i és de la talla S, per la qual cosa vaig haver-lo d’adaptar una mica per poder-m’hi encavir…però la meva mania de “una mica més per si decàs” va fer que em quedés més gran del compte, i ho he patit sobretot al coll.  Però vaja, que tampoc ha estat un gran problema, m’encanta com queda tot plegat i el lluieixo ben contenta.

darrere copia

dav1 copia

El coll i el final de les mànigues els he pulit amb puny blau marí que vaig comprar als encants a la quedada bloguera, mentre que la resta de teles són d’una botiga física.

Darrere hi he posat una etiqueta de “Made by me” cortesia de Hilos y más, és moníssima! i a final de la màniga dreta hi he cosit una de les etiquetes de Senyoreta Pots que ja vau poder veure a l’entrada dels calçotets.

dar1 copia

M’agrada com combina amb els texans i unes bambes. És comode i m’hi sento molt a gust.

munich Collage

plegatdav1 copia

A més, veieu les costures internes? estan fetes amb l’overlock!! Sí!!! el Senyor Pots em va fer patir una mica, però pel meu aniversari em va regalar una overlock i semblo una nena amb sabates noves, m’encanta!

plegatdar2 copia

Per molt que planxi la tela no hi ha manera que quedi bé. Me mare diu que és un d’aquells teixits que no es planxen, que són arrugats de per sí… deu ser això? No sé, però ja he desistit. Així es queda!

Som-hi, que per fi ja és dijous i toca RUMS!

firmatt

Anuncis

43 thoughts on “Samarreta Raglan Naii

  1. Que xula! M’encanten les ranglans, la setmana passada en vaig fer tres, una d’elles li dic la senyoreta pots pq per fi vaig fer servir flors!!!! ( encara hauré de portar-la un temps per acostumar-m’hi)

  2. Ohhh quina xulada i com mola el look amb aquestes bambes! Jo tb tindria q fer mes gran el patro… Que has fet afegir x Tot arreu uns centimetres? Quants? Qué macuuuuu el sr pots!! Ara ets la senyoretapotsovergirl!!! Smuacks!!!

    • Jejeje m’agrada el nou nom artístic jiji he afegit a tot arreu entre 3 i 4 cm donant-li forma per dissimular una mica les lorces ☺️ excepte a dalt i les sises q tot i tb li vaig afegir una miqueta no ho hauria d’haver tocat, i per tsnt et recomano q alla no afegeixis res. Amb això ja hi va afegit tb el cm de marge de costura

  3. Xula xula! Jo vaig cusir-la també la setmana passada i el mateix que tu al coll… la setmana vinent a Rums la ensenyo.

    Per cert… aquestes fotos… barri del Rec? 😉 La meva iaia vivia a molt a prop d’on has fet les fotos…

  4. Me gusta el look completo! Y como entiendo eso de que los hijos se alegren de los escotes grandes, las mías ya se encargan ellas de estirar lo que haga falta jeje

  5. que chula! m’agrada molt la tela estampada, el patró aquest de la raglan el tinc impres, a veure si el faig, i la over tmb me l’he comprat, ara em toca aprendre a utilitzar-la que encara no he tingut temps!
    les munich m’encanten, a mi tmb m’agrada molt anar amb texans i bambes els dies de diari, pero les meves munich no molen tant!

  6. doncs potser pel fet que vas amb bambes i texans, i es veu més sport, però el cas és que jo no trobo pas que et quedi massa ampla o gran. crec que com dius vas còmoda. no se’t veu pas gran. no cenyida sí, però gran no.
    m’encanten les vores de les mànigues!!! i que l’hagis fet amb l’overlock, segur que t’ho devies passar teta 😉

  7. Retroenllaç: Resum Reto Otoño de la Porta Màgica | Senyoreta Pots

  8. Retroenllaç: Vestit Seronda per anar amb leggins | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

