També va de premis

Des del blog Maguiandmi em van nominar fa uns dies a un petit premi, i tot i que tal i com ja us vaig explicar aquí, sóc fatal per aquestes coses de nominar, el que més em va agradar és com en va descriure:

“Senyoreta Pots: tot el que fa m’agrada. No ho descriuré amb paraules, prefereixo que ho passeu a veure.”

premi1

Així que he pensat que respondré a les preguntes que em va fer, i si teniu un diumenge una mica aburrit xafardegeu una miqueta més sobre mi.

1. Què és el que més t’apassiona?

M’encanta estar envoltada de coses maques, és difícil de vegades quan la teva professió fa que sigui el contrari… per això m’apassiona crear coses boniques.

2. Quin llibre t’estàs llegint?

Victus, feia temps que el tenia al kindle i crec que ha arribat el seu moment.

 3. A quin lloc t’agradaria viatjar?

Uix, sempre havia dit que a l’Àfrica negra i a la Índia… però cada vegada se’m fa més difícil triar!

 4. Què et va animar a crear el teu bloc?

Vaig pensar que seria una bona manera de ser conscient de les diferents coses que anava fent… i la veritat és que ha sigut genial perquè ha fet que encara creixi més la meva afició!

 5. On busques o trobes la inspiració?

Ui, està per tot arreu, de vegades no sé d’on vé, però un petit detall sense importància es transforma en un projecte genial.

 6. Quina és la teva xarxa social preferida?

Aix sí, pinterest, ho reconec, sóc adicta!

 7. Dediques molt temps al bloc?

Una mica, però tampoc massa. Estic contenta perquè crec que he sabut trobar l’equilibri entre mantenir-lo actiu però que no em suposi un esforç.

8. Canviaries alguna cosa del teu bloc?

El disseny, la meva presència a les xarxes socials… de vegades fins i tot em plantejo canviar l’idioma perquè hi ha molta gent de fora de Catalunya que sé que mira el blog però  no l’acaba d’entendre…

 9. Has assolit el teu objectiu amb el bloc?

I tant! He après moltes coses, i veure com augmenten les visites i els comentaris fa que cada dia estigui més motivada, però el que no m’esperava gens i m’ha sorprès gratament és la quanitat de gent maca que vaig descobrint cada dia gràcies a aquest “mundillo”, és genial!

M’ho passo tan bé amb el bloc que de fet vaig arribar a convèncer a una amiga perquè se’n fes un, i poquet a poquet va penjant les seves creacions, és el blog de La Iaia Laia.

Feliç diumenge! SÍ, SÍ 😉

firmatt

 

5 thoughts on “També va de premis

  1. Felicitats!!!
    T’ho mereixes,fas unes coses molt maques i ets un encant.
    I no canviis l’idioma, no fa falta, q el traductor ja fa la feina. De fet jo mai parlo català només amb tu, necessito els meus assajos setmanals 🙂

M'encanta llegir els teus comentaris!

