DIY: Tamboret Ikea

Que aixequi la mà qui no va com a mínim una vegada a l’any a l’Ikea… no mentiu eh! que totes diem que ens agobia però després sortim d’allà amb una compra mínima de 100€ i preguntant-nos…però què coi he fet? si només venia a agafar idees, però clar, aquells tovallons de floretes tan monos per fer decopauge, aquella estanteria tan necessària, i aquella làmpara tan preciosa… no podia deixar escapar l’oportunitat!

PARET

Doncs més o menys aquesta va ser la conversa que vaig tenir amb mi mateixa l’última vegada que vaig anar a l’Ikea. No sé com, vaig tornar amb un munt de coses, entre elles un tamboret com aquest. El vaig veure tan pràctic i tan ple de possiblitats que de seguida que vaig arribar a casa em vaig posar a montar-lo.

Una vegada montat es va confirmar el que em temia… no podia deixar-lo llis, està predestinat a ser un accessori digne de la meva cuina, i tot i que no el volia carregar massa, alguna cosa li havia de fer.

tamboret1 copia

Vaig començar per donar-li una capa d’un protector de color natural a tot el tamboret, doncs tindrà bastant trote i necessito que sigui resistent. Després vaig decidir que provaria la tendència de pintar les coses a mitges, i vaig pintar-li un tros de les potes.

potes

Vaig continuar pintant algunes altres parts i fent alguns detallets, combinant bàsicament el rosa i el color xocolata, i aquest n’és el resultat.

COLLAGE TAMBORET

M’he contingut força perquè el Senyor Pots no es queixi que tot és massa femení, perquè a la paret de la cuina crec que se me’n va anar una mica de les mans jejeje jutgeu vosaltres mateixes.PARET3

Em va ajudar La Cel, doncs jo no m’atrevia a pintar directament sobre la paret. La veritat és que dóna un toc diferent a la cuina i a mi m’encanta, a més si ens en cansem sempre podem tornar a pintar llis a sobre, però ja us dic ara que no serà el cas!

firmatt

8 thoughts on “DIY: Tamboret Ikea

  1. alaaa, quina paret més xula! i els detalls del tamboret també!!
    Jo dec ser una mica rareta, ara sí que fa menys d’un any que he nat a ikea, però la penúltima vegada va ser com fa tres anys o així… increïble però cert!! XD
    I a més encara no hi he comprat mai teles, tot i que hi he anat amb l’intenció de fer-ho… per flipar!!!

M'encanta llegir els teus comentaris!

