Cardigan Airy per no perdre el glamour

No sé vosaltres però jo quan em poso còmoda per estar per casa sovint acabo vestida de qualsevol manera; la pinça al cap, els pantalons més desgastats que trobo i una samarreta que la pobra si pogués es tiraria ella mateixa a la basura. Ah! i ara que arriba el fred a tot aquest compendi s’hi suma un barnús que sembla de la meva iaia i que per molt que vulgui no cola com a vintage, és vell i atrotinat, i punt.

portada

Bé, ara que ja m’he confessat anem a posar remei a aquesta petita pèrdua de sex appeal.

Quan vaig anar als encants em va cridar l’atenció una tela de punt de color rosa claret. El tacte era suau i molt agradable, i de seguida vaig veure que me’n podria fer una jaqueteta amb el patró Airy del blog Srta. Pizpiretta.

3 copia copia

Aquesta és la jaqueta en qüestió, i ves que us he de dir, m’agrada molt… però quan la vaig tenir montada vaig veure que era massa fifi fins i tot per a mi! Sentia que no me la posaria per anar pel carrer, però que era una aposta segura com a bata d’anar per a casa… un toc romàntic com a mi m’agrada i ben abrigadeta.

2 copia copia

1 copia

Ja que hi era vaig aprofitar per pulir les mànigues amb un trosset de tela com de puntilla que encara em quedava d’aquesta faldilla i aquests shorts.

4 copia copia

Em direu que no és mona? A més estic especialment contenta perquè és la primera peça que faig toooota sencera amb l’overlock! És la canya aquesta màquina!

airy Collage

En un principi aquesta tela no formava part de les que em vaig comprar pel Repte de Tardor de La Porta Màgica, però no puc deixar d’incloure’l, o sigui que faré algún canvi amb els dissenys que tenia en ment per no passar-me del pressupost!

I ara que ja desprenc glamour pels quatre costats, la meva tassa de llet amb colacao i jo ens en anem a xafardejar el RUMS d’aquesta setmana!

firmatt

Anuncis

31 thoughts on “Cardigan Airy per no perdre el glamour

  1. M’encanta el post! jo també soc un desastre a casa…he començat a plantejar-me cosir pijames decents que estar a casa, pero és que a casa s’ha d’estar comoda sino no es “casa”. La teva Airy t’ha quedat preciosa i escolta, quines fotos més currades! ahhhh la overlock, deixeu de crear necessitats, s’il vous plaît!!!

    petons guapa

    Isa

  2. què estupenda que vas per casa 🙂 Ara ja no sé què fer amb aquesta tela…. no pareu de crear-me necessitats jejejeje Per cert, m’encanta la tassa de Milka. Petons!

  3. M’he imaginat la teva samarreta anant ella sola a les escombraries i m’ha fet molta gràcia 🙂
    T’ha quedat molt xula l’Airy i es veu super còmode i agradable. Ara, jo tampoc me la posaria pel carrer, massa rosa! jiji
    Jo per casa vaig amb uns pantalons de pijama plens de forats i sempre penso que potser me n’hauria de fer uns de nous…

    • Gracias!! ☺️ poco a poco intento mejorarlas porque no tengo ni idea de fotografia, pero la intuición y las ganas de que la entrada quede bonita me ayudan… Y comentarios como el tuyo me motivan aún más!

  4. La tela és Fifi total, jijijiji! Jo de tant en tant me la miro… no sé si combinar-la amb negre, potser amb el contrast queda menys barbie, jajaja!
    Però després de veure la teva entrada… potser m’animo a fer-me una bata que sortir del llit i posar-me el polar d’anar a la muntanya… és còmode però no té glamour!!
    T’ha quedat genial, m’encanta la puntilleta del puny!

  5. Ahhh que bona que ets!!
    Jo també la tinc aquesta tela!! També tinc por de que quedi fifi el que faci… m’ho he de pensar molt bé! Però bueno, depèn amb què ho portis pot sortir al carrer… amb un vestidet romàntic de floretes a sota i botes, potser? Però no em facis molt cas, que jo d’estilista tinc poc o res! XD
    Petonets!

  6. Ostres!!! q mona vas per casa no?? potser me la podria fer per l’hospital… així guanyo glamour després del part 😉
    Això sí, la meva no serà rosa 😉
    Les fotos m’encanten!!!
    Petons

  7. Estic d’acord amb tu que per sortir al carrer potser és una mica… bé, too much. però és una monada i per estar per casa ben mona que aniràs. Segur que al Sr. Pots també li agrada més que no pas si vas amb roba vella, ejejeje. Això sí, vigila amb el Senyoret Pots!!!!

  8. Retroenllaç: Resum Reto Otoño de la Porta Màgica | Senyoreta Pots

  9. Retroenllaç: Cardigan Airy i orgull handmade | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

