Top de setí

Quan vaig anar als Encants a la trobada bloggera amb la Vero de Uvedeveronica ens vam comprar a mitges un parell de trossos de tela de setí, un de color verd i l’altre lila. Vam decidir que cada una de nosaltres cosiria alguna cosa i que avui publicariem cadascú la seva creació… i aquí estic, ensenyant-vos què n’ha sortit del meu trosset!

1

He cosit una samarreta de tirants utilitzant el patró gratuït Diana Cami de Sewloft . Fa temps que l’havia fet servir la Isabel i em va agradar sobretot l’esquena. Jo l’hi he canviat una mica la forma de l’escot i he preferit fer-lo rodó. Pel meu gust talla una mica gran el patró i vaig haver-lo d’ajustar una vegada el tenia cosit, però vaja, res important.

2

És un top senzill, però que amb la tela adequada i un parell de detalls es converteix en una peça elegant, ideal pels dies de festes i sopars que estan a punt d’arribar.

3b

4

 He utilitzat un biaix de ras per al coll i les sises, i l’he posat per dintre perquè no es veiés. Volia deixar tot el protagonisme a la cinta que he fet servir pels tirants, i que a la vegada m’ha servit per decorar l’escot (més endavant us l’ensenyo amb més detall).

5

És un top ample, que et permet posar-te’l amb uns pantalons estrets i dissimular tot el que calgui!

9

8

Aquí podeu veure el que us deia del biaix per dintre, la part negre que es veu per sota dels tirants és el biaix que va per dins, que quan el planxes queda posat al seu lloc i ajuda a donar forma a tot plegat.

12

Es nota que em va agradar aquest raconet oi? us he acribillat amb mil fotografies! Ho sento però és que hi vaig somiar i tot amb aquesta sessió de fotos… quan vaig veure el piano vaig tenir la necessitat imperiosa d’immortalitzar-lo, i com millor que amb un top elegant com aquest?

peusfinal

M’haurieu d’haver vist un diumenge al matí ben d’hora, amb tots els utensilis i amb un fred que pelava, resant perquè encara no haguéssin desmontat el piano! Quan van començar a arribar els obrers per treure’l d’allà vaig marxar com si res… però la mar de satisfeta! Aquest és un dels raconets efímers i amb encant del Rec que em vaig guardar a la butxaca per poder-vos-el ensenyar com es mereix.

botó

Aquí podeu veure amb més detall com són els tirants, i un botonet que li vaig posar en un dels costats per donar-li un toque diferent.

Tot i que aquesta tela no estava prevista que formés part del Repte de Tardor de La Porta Màgica … tampoc me n’he pogut estar, el que passa és que el botonet em va costar 3,5€ (un caprici com un altre, què hi farem) i se m’ha pulit el pressupost, o sigui que l’incloc al repte essent conscient que això fa que la setmana que vé us ensenyi l’última peça del projecte!

7

Per últim, aprofito que mai havia cosit una tela de setí per participar a la Setmana de la Tela Plana de Cal Joan:

És una tela que es desfila ràpidament i el millor és cosir-la després de tallar-la per evitar disgustos. A l’hora de posar-hi agulles cal fer-ho amb cura perquè de seguida se li queda marcat el forat. En definitiva, és una tela una mica delicada però agraïda perquè després et queda bé segur!

DSC_0148

A vosaltres us ha robat el cor i us ha inspirat com a mi aquest racó? Com es llegeix a la fotografia del principi de l’entrada crec que sovint ens posem límits quan d’una manera o una altra segur que som capaços de traspassar-los. Tots els murs tenen una escletxa per on podem deixar sortir la nostra creativitat i manera de ser.

I ara sí, anem a veure què trobem pel RUMS?

firmatt

Anuncis

46 thoughts on “Top de setí

  1. has fet genial de fer tantes fotos, con uniques i tenies que aprofitar, jo hagues fet encara mes hi tot jjajaj m encanta!!
    Ah i la camisa també que amb les precioses fotos i el piano una es queda meravellada devant la pantalla!petons!!

    tati!

  2. que xula!! m’agrada com queda el seti i m’agrada molt el lloc on has fet les fotos, encara no he anat mai al REC pero només de veure les teves fotos m’entren ganes… me les treuen la gentada que diuen que hi ha…

  3. M’agrada molt el top! felicitats!
    La veritat és que comences a llegir el post i com que expliques els detalls però tens la foto del piano doncs crida molt més l’atenció l’entorn, i a més, del top no se n’aprecien els detalls. però a mesura que avances vas veient els detalls i està molt treballat! espero veure-te’l per festes!

    en veurem un aviat amb la tela lila? ;P

  4. Retroenllaç: Resum Reto Otoño de la Porta Màgica | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

