Segell “Carva conmigo”

Després d’un cap de setmana intens i ple de reflexions torno a estar aquí per ensenyar-vos la meva petita aportació al Carva Conmigo de Uve de Verónica.

Sempre havia tingut ganes de provar de fer el meu propi segell, i aquesta ha estat l’excusa perfecta!

segellportada2

I què us pensaveu que faria per provar les meves habilitats amb la gúbia? Efectivament, un pot! i per acompanyar-lo un parell de cors de diferentes formes.

segell1

Tinc un altre segell entre mans, però és un regalet de Nadal i us haureu d’esperar uns dies per veure’l, però ja us avanço que no serà gens femení!

segell2

I vosaltres, ja us heu animat a fer el vostre propi segell? Vigileu que això vicia, i amb les explicacions de la Veronica és molt més senzill del que sembla!

firmatt

Anuncis

16 thoughts on “Segell “Carva conmigo”

  1. Molt xulo! I com havia de ser…un pot! 🙂
    T’haig de dir que m’ha picat la curiositat, potser aquest repte el provo de fer! Ja t’explicaré què surt…!

  2. quina monada!!!! i de color lila jejejejej
    el tap pot arribar a semblar un “barret / pamela” que li dona el toc “Senyoreta” de senyoreta pots jijijij
    espero que a les etiquetes per això segueixi sortint el “senyoreta pots” que per ara és l’emblema més estès de la marca registrada ;P

M'encanta llegir els teus comentaris!

