Primera samarreta Osha

Sí!! des que vaig veure la proposta de la Dawn de Mi Rincón de Mariposas per celebrar el seu 4t cumpleblog i els més de 5000 fans al Facebook que em moria de ganes de posar-me a cosir la samarreta Osha! No sóc massa de portar aquest tipus de mànigues tan amples, però sabia que venint d’ella l’havia de fer i no  me n’arrepentiria.

portada

I aquí la teniu! No volia que quedés massa esportiva i crec que l’elecció de la tela ha estat un encert. He fet servir una de les que vaig comprar als Encants; punt de color taronja calentó per ara que arriba el fred i ideal per combinar amb color negre. 

1

3

El coll, les mànigues i la part d’abaix els he fet amb tela de samarreta negra que vaig comprar fa temps també als Encants i de la qual encara en quedava un retall per casa.

2

A la part del darrere hi he fet una falsa tapeta utilitzant un tros de la mateixa tela taronja, i finalment hi he cosit uns botons negres forrats de tela que tenia rondant per casa, reaprofitats d’algún abric antic (veus com s’ha de guardar tot? mai se sap quan et farà servei!).

5

6

És molt còmoda i crec que es convertirà en un bàsic d’aquesta temporada tardor-hivern al meu armari. Abrigadeta, agradable i del meu estil, què més vull?

7

8

9

El que més m’agrada de la samarreta, a part del patró, que m’encanta com em queda – no necessito iaia que m’ho digui jiji (he fet servir la talla M afegint-hi un cm de marge), el que m’entusiasma és que té detallets que la fan única com la cinta en forma d’etiqueta que li he posat al costat esquerre i a la màniga dreta.

collage osha

I com que feia temps que no forrava botons em vaig fer un anell posant-hi un tros de tela negra a sota i a sobre la taronja, i al cap de munt hi vaig enganxar un botó en forma de floreta.

anell copia

Per descomptat, la majoria de la samarreta l’he cosit amb l’overlock, excepte les vores de les mànigues i l’etiqueta de la màniga… i és que la nova maquineta i jo ens estem fent inseparables.

10

I aquesta és l’última entrada pel Repte de Tardor de la Porta Màgica. Aviat us faig un resum del què ha donat de sí el repte i com he pogut quadrar el pressupost després dels canvis que he hagut de fer al tenir entre mans teles noves que m’he vist “obligada” a utilitzar per poder dormir tranquil·la.

Fotos: Estació vella – Igualada

Com a bon juernes, passegem pel RUMS?

firmatt

Anuncis

34 thoughts on “Primera samarreta Osha

  1. qué bonica!! Jo tampoc veia clares les mànigues de la Osha i al final me n’he fet una (reduint una mica sises…) i m’encanta. La teva genial, i el detall dels botons m’agrada molt.
    Ah, i les fotos precioses, com sempre!

  2. Molt maca, sí senyora!
    La meva Osha la tinc pendent perquè només tinc un metre de roba i no m’arriba… Una llàstima, hauré de passar per Els Encants!! Jiji…

  3. De darrera és super original! m’agrada molt! el taronja no és el meu color preferit però crec que et queda molt i molt bé i el contrast amb el negre el fa especial!

  4. Retroenllaç: Resum Reto Otoño de la Porta Màgica | Senyoreta Pots

  5. Retroenllaç: Samarreta Osha blava i vermella | Senyoreta Pots

  6. Retroenllaç: Entre bombolles de sabó | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

