Resum Reto Otoño de la Porta Màgica

En els moments més inesperats trobes algú que t’inspira i et fa canviar la prespectiva, et motiva per provar coses noves i enfrontar-te a les teves petites pors.

Així és com en vaig sentir quan vaig conèixer el blog de la Tati, La Porta Màgica. Cada foto que penja, cada peça de roba que estrena, desprèn una vitalitat i una seguretat que m’encanta. Gràcies a ella vaig comprar-me un trípode i em vaig enfrontar a la por escènica de fer-me fotos pel carrer per poder ensenyar-vos els meus avenços en costura. I cada petita sessió de fotos amb mi mateixa fa que em senti millor, que m’importin menys els meus defectes i que m’agradi tal com sóc. Gràcies Tati per ser com ets i compartir-ho amb nosaltres!

repte tardor COLLAGE

Quan a finals d’Agost  va proposar el Repte de Tardor se’m van il·luminar els ulls. Es tractava de cosir amb el pressupost de 20 euros tanta roba com poguéssim per aquesta tardor, i a poder ser que fóssin combinables entre elles. Just en aquell moment jo començava les vacances, i no em vaig poder posar a pensar en el repte fins el mes d’Octubre, però tenia tantes ganes d’intentar-ho que no me’n vaig poder estar!

I ho he aconseguit? Doncs sí, tot  i que no sense imprevistos! (i això de que combinin…diria que no).

Vaig anar a comprar teles i em vaig gastar 19,50€. De seguida vaig tenir clar què faria amb cada una d’elles…només calia posar-m’hi! I les primeres peces que vaig fer amb aquelles teles que vaig comprar específicament pel repte  van ser aquestes:

pensativa2

La primera peça va ser una samarreta de màniga curta i un snood… potser no és massa de tardor una màniga curta, però aquest any encara la puc portar ara com aquell qui diu! A més, començar amb el vermell va ser com una premonició, perquè després ha estat el color que ha marcat la col·lecció de tardor de la Senyoreta Pots.

aroura portada copia

La segona també va ser una samarreta de màniga curta, amb el patró Aroura de Mi Rincón de Mariposas… un d’aquells patrons que segur que torno a repetir ben aviat!

PORTADA

La següent peça, amb el to de la temporada, va ser un vestit molt curt per portar amb leggins, amb una puntilla que em té enamorada!

portada

I aquesta és l’última peça feta amb les teles previstes. La samarreta Raglan Naii, genial per cada dia!

portada

A partir d’aquí ja em vaig liar a fer servir teles que vaig comprar als encants amb les boges de la costura i va començar la meva perdició… Primer em vaig fer una jaqueteta d’estar per casa amb el patró Airy de la Srta. Pizpiretta.

1

Vaig seguir amb un top elegant de setí amb una tela compartida amb la Vero

portada

I finalment el repte s’acaba amb l’estrella de la corona, la samarreta Osha de Mi Rincón de Mariposas.

Si us he de ser sinceres en total m’he gastat 23 €! … sí, m’he passat per 3 eurets… i sabeu qui n’és el culpable oi?

botó

El botó del top de setí! … em va semblar que hi quedava molt bé i me’l vaig emportar cap a casa… però les merceries de poble ja se sap, barates no són!

I fins aquí el què ha donat de sí el meu repte de tardor, sens dubte una experiència que repetiria amb els ulls tancats!… i donant per acabat el repte la Senyoreta Pots engega oficialment la temporada de Nadal! A partir de demà us ensenyaré cosetes que vaig fent per aquestes festes, vestits, decoracions per casa, detallets per regalar… Què us sembla si demà comencem pel calendari d’advent? M’hauria agradat ensenyar-vos-el abans però se m’ha tirat el temps a sobre!

Fins demà!

firmatt

2 thoughts on “Resum Reto Otoño de la Porta Màgica

  1. Retroenllaç: Calendari d’advent | Senyoreta Pots

  2. Ha estat xulo aquest post de record de tots! el que no sabia és que TOT AIXÒ són només 23euros (i les seves hores de treball, d’acord…) jo aquí hi veig negoci!

M'encanta llegir els teus comentaris!

