Vestit Seronda per anar amb leggins

Coneixeu el patró Seronda? Aprofitant un tros de tela que em quedava de la samarreta Raglan Naii he fet un Seronda tipus vestit, ideal per portar amb leggins.

portada

He combinat l’estampat florejat amb un punt llis taronja que he fet servir per l’interior de la caputxa i el coll. A les sises i a la part d’abaix hi he posat puny blau marí que vaig comprar als Encants.

perfil copia

buscant copia

Com que no fa temps per anar amb màniga curta hi poso a sota un bàsic de coll alt, així el podré fer servir tot l’hivern!

davant copia

darree2 copia

I per donar-li una mica de forma i per dissimular el flotador (no ens enganyem jiji) faig servir un cinturó elàstic de color blau marí que porta unes flors com de ganxet al mig. El vaig trobar en una rebaixes fa un parell d’anys i m’encanta per quan porto coses amb leggins.

perfil caputxa copia

pensant

Per acabar d’arrodonir tot el conjunt he  volgut  donar-li un toc divertit i he tapat la unió de la caputxa  amb una cinta que vaig comprar fa temps a l’Ilovekutchi. Els pobres ocellets s’han quedat sense peus amb la costura jejeje però és que em va costar cosir el gruix perquè quedés bé! … serà qüestió de seguir practicant.

cinta seronda

Fotos: Caldes de Malavella

Anem a xafardejar una mica què han fet les noies del RUMS?

Feliç dijous!

firmatt

Anuncis

31 thoughts on “Vestit Seronda per anar amb leggins

  1. Et queda molt bé i els ocellets només descansen sobre el fil 😉 Petons! Per cert, no coneixia aquesta botiga… t’odio (amb carinyo), no sé si podré viure sabent que existeix una botiga física a Barcelona amb teles Lillestoff 😉 jejejejejeje

  2. La Nuria. se que amb ella conecto. se que estic a la mateixa frequencia, aixo ho notes, i se que seriem bones amigues! te una energia preciosa, y tot el que fa destren amor y cura de les coses, te un blog preciosista, y les fotos son tan maques! la Nuria, es increible la bellesa que transmet!

    Feliç d ‘haverla conegut!!!!

    tati

M'encanta llegir els teus comentaris!

