Gorrofanda amb una tela especial

He trobat una tela única que segur que no té ningú…us sona?

gorrofanda1

Doncs amb ella m’he fet una gorrofanda i he aprofitat aquest cap de setmana per anar a un lloc especial, ple de racons únics per a fotografiar i amb la capacitat de transportar-te a temps passats, m’acompanyes al Mercat Medieval de Vic?

DSC_0091

Mentre passeges et trobes personatges fantàstics i llocs màgics on fins i tot els arbres tenen un aire especial.

arbre gorrofanda

Un món ple de parades artesanes amb  productes fets amb les mans i amb el cor.

DSC_0014

DSC_0137

DSC_0142

DSC_0210

On la decoracio t’inspira i et motiva la creativitat.

DSC_0151

cors

I sents la necessitat d’endinsar-t’hi amb tota l’ànima.

costat2

costat

DSC_0028

gorro

DSC_0183

davant

Vaig aprofitar per estrenar el meu nou objectiu de la càmera, i quin millor moment que el RUMS 50 en el que unes quantes boges de la costura hem compartit una de les teles que vam comprar als Encants?

DSC_0189

Anem a mirar què han fet les altres? Segur que serà divertit veure la de coses diferents que es poden fer amb una mateixa tela!

Anuncis

42 thoughts on “Gorrofanda amb una tela especial

  1. Ohhh absolutamente genial, tu post, tu gorrofanda y las pedazo de fotos con tu camara! yo quiero una así, tu buen gusto y el cuidado de tus fotos me emociona…
    Eres preciosa! Uno de los tesoros que me llevé de la quedada fuiste TU
    Besotes

  2. Que xula! m’agrada la tela i com vaig dient a totes m’agrada la proposta que us vareu fer, que guays!!! i el mercat medieval de VIC es una passada, nosaltres hem anat 3 o 4 vegades, pero ara amb el nen esperarem que sigui una mica més gran perque els últims anys els recordo força agoviants de gent….

  3. Si portes fins i tot una diadema dels mateixos colors!!!!
    Molt maca la gorrofanda, i molt pràctica quan apreta el fred, dono fe, jijiji!
    L’interior… és coralina? es veu molt peludeta i calentona…

  4. No és només gorrofanda per això! És gorrofandaguant!!!! jijijiji
    molt xules les fotos, aprovo el nou objectiu i l’encant del mercat medieval de Vic!

  5. Retroenllaç: L’arbre de Nadal | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

