Revisió dels propòsits pel 2014

El mes de Gener de l’any passat em vaig plantejar 14 propòsits de cara al 2014, i avui toca fer repàs… n’hauré complert algun?

proposits

1. El primer era escriure al blog de manera constant, i estic contenta perquè l’he aconseguit sense problemes! Publico habitualment cada dilluns i dijous, i m’encanta!

2. Muntar un hort urbà… doncs no, aquest no. De fet ara per ara només tinc la planta de Nadal… potser que me’l torni a plantejar de cara a l’any que vé.

3. Fer un DIY amb un palet. I tant!! N’he fet un que podeu veure aquí, i de fet en tinc un altre de fet però encara li falta el toc final de pintura.

4. Aprendre a fer moneders amb tanques… tampoc! Encara se’m resisteixen.

5. Córrer durant 30 minuts… vaig començar bé, arribant a córrer 29 minuts, però està vist que l’esport no és el meu fort.

6. Muntar-me un bon espai per a la costura; el tinc a mitges! El comptem com a bo?

7. Fer-me el meu primer jersei. I tant! Aquí podeu veure la meva primera dessuadora.

8. Llegir més. Potser sí que he llegit una miqueta més, però no tant com m’agradaria!

9. Motivar-me amb la feina i tornar a innovar… ho deixarem en que estoy en ello.

10. Treballar com a màxim una tarda. Sí senyora, això sí que ho he fet!

11. Estalviar… ufff amb el trasllat i tot plegat ha estat difícil

12. Fer el meu primer vestit, i tant!! Goita’l!

13. Mantenta per l’Esquitx. Potser manta manta no, però mireu si n’hi he fet de cosetes!

14. Millorar amb el ganxet. No no! Això no! … ni l’he tocat!

propositis2

El balanç és força positiu no? I de fet encara em queden uns dies perquè s’acabi l’any!

firmatt

Anuncis

M'encanta llegir els teus comentaris!

