Caseta de gingebre i cumple blog

Doncs sí, qui ho havia de dir, just avui fa 1 anyet que vaig obrir aquest racó, la meva petita finestra al món!

bones festes

Sé que és un tòpic, però cada dia el temps em passa més ràpid… serà que m’estic fent gran!? Sigui com sigui aquí estic, amb la mateixa il·lusió, o fins i tot més, que quan vaig començar. Amb mil idees que cada dia fan saltirons dins del meu cap esperant tenir uns minuts per fer-se realitat… l’altre dia algú em va preguntar en un comentarl al Facebook… cada dia fas alguna cosa? (referint-se a costura, DIY, etc) … i em va fer pensar; Cada dia potser no, perquè malauradament  no tinc prou hores, però, si que és cert que aprofito cada moment que tinc… m’agrada fer coses i sentir que la creativitat no es queda només dins del meu cap, de fet crec que per mi és com una teràpia.

CASA

Aquests dies estic liada amb un munt de detalls de Nadal, regalets de costura, turrons varis i també aquesta caseta de galeta de gengibre. Quan la vaig veure a l’Ikea per uns 3 eurets no me’n vaig poder estar! És una xorrada més que fa que les festes nadalenques, a part d’aportar-te uns quants kilos com a regal, siguin més divertides.

caseta2

Tinc moltes cosetes per ensenyar-vos, però fins que el dia 26 no vinguin a dinar tots a casa no us les podré anar mostrant, ara bé, ja us avanço que m’he fet un vestit del que n’estic molt orgullosa, els comensals tindran uns regalets d’allò més especials i la decoració de la taula no té desperdici!

Gràcies una vegada més per fer possible aquest anyet, pels vostres comentaris i les paraules maques que em dieu per aquí, pel mail, pel facebook, instagram… sou genials!

firmatt

Anuncis

9 thoughts on “Caseta de gingebre i cumple blog

  1. Quines ganes tinc de veure tot el q has fet!
    Felicitats pel cumple, pel nadal ,pel proper any…felicitats i felicitat per tot i per tu.
    Et dec una, ho se, així q pugui…, no estic procastinant…estic seguint l’ordre de prioritats correctament i prou q em costa.
    Una abraçada molt forta

  2. Moltes felicitats! Enhorabona per aquest blog i el teu entusiame amb el que comparteixes amb nosaltres el que passa pel teu cap. M’agrada molt les coses que fas, les imatges que ens mostren les teves creacions, sense oblidar les paraules amb que ho lligas tot ben lligat. Per molts anys i més sorpresas de la Senyoreta Pots!!!

M'encanta llegir els teus comentaris!

