Caixetes de llumins ben dolços

Galetes en forma de llumins? I perquè no?

portada

La idea la vaig treure de la revista de la Thermomix d’aquest Nadal. Es tracta de fer una massa de galetes típica, ja sigui la de  mantega o una com la que va fer la Lourdes sense lactosa. A l’hora de fer la forma heu de fer tires de la mida de la capsa, les poseu al forn, i quan surtin mulleu la punta amb xocolata, o si voleu que es vegi vermell com en les meves, en comptes de fer servir xocolata normal feu-ho amb candy melt de color vermell.

llumins

Jo he posat uns 6 llumins per caixa, perquè no volia que quedéssin massa fines i es trenquéssin les galetes.

Després ja només queda tunejar les caixes de llumins. Amb cartrulines divertides o adequades per a l’ocasió (en el meu cas són un pack que vaig comprar al lidl amb motius de Nadal), tallem un quadradet per dalt i un per a sota de la caixa, els enganxem, i perquè tingui l’efecte desgastat podem passar-hi una mica de tinta pels costats de la cartrulina.

llumins a prop

Tan senzill com això, i tenim un detallet ben mono oi? A més, si no teniu temps de fer-los per Reis, crec que poden servir per a qualsevol ocasió una mica especial canviant el tipus de paper, jo segur que repeteixo!

llumins aprop2

 

No hi ha fotos del pas a pas, però si teniu qualsevol dubte ja sabeu que podeu preguntar el que calgui!

firmatt

Anuncis

6 thoughts on “Caixetes de llumins ben dolços

  1. Retroenllaç: Intercanvi de punts de colors | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

