2015: La reina de la festa

Sembla que quan s’acaba l’any tenim l’obligació de fer balanç, replantejar-nos vells propòsits i començar de nou, amb il·lusió i entusiasme… i tot i que reneguem, en el fons totes ho fem, perquè ens agrada estrenar sabates noves  i tenir una excusa per a plantar-nos un somriure als llavis, ni que sigui petit.

reina

En realitat però, res ha canviat entre ahir, avui i demà. Encetem un nou any, però si la nostra actitud durant el dia a dia segueix essent la mateixa, ens trobarem que d’aquí 365 dies tornarem a estar exactament en el mateix punt que avui.

No em puc queixar d’aquest 2014; he après a gaudir de les meves aficions, he iniciat una nova etapa a la llar de la família Pots, i he entrat a la trentena amb el cor encongit però àvid d’alegria… i tot i així crec que tinc una (bé, moltes, però avui em centro en aquesta) assignatura pendent.

2015

Està molt bé que em cusi la meva pròpia roba, que aprengui noves receptes, que m’encanti el món handmade, que gaudeixi fent manualitats, que hagi descobert la meva vessant més maruja i la compagini com puc amb la meva vida i la meva professió… però i jo com a dona on sóc? No sé tu, però jo em miro poc al mirall, sovint em descobreixo caminant amb les espatlles encongides i amb el cabell fet un nyap…

20152

M’he proposat tornar a buscar temps per pintar-me les ungles (i tornar a deixar de mossegar-me-les), provar nous pentinats, anar a caminar amb l’Esquitx sense endur-me el mòbil i donant-me temps per pensar en mi, perquè sí, vull ser la reina de la meva pròpia festa.

I tu, estàs preparada per ser la reina de la festa?

firma

Anuncis

4 thoughts on “2015: La reina de la festa

  1. m’agrada molt aquest nou propòsit!!!!
    discrepo per això del que dius que molts cops portes el cap fet un nyap! a mi m’encanten les diademes tipus corona que portes amb treneta a vegades! 😉

  2. Retroenllaç: Jaqueteta amb enllaç a patró gratuït | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

