Jaqueteta amb enllaç a patró gratuït

Aquest cap d’any vaig estrenar una peça de roba molt fàcil de fer, una jaqueteta petitona i cuca per donar un toc especial a qualsevol look. A més, té patró gratuït!

portada2

Ja veieu que vaig començar l’any complint el meu propòsit principal que us explicava l’altre dia.

costat

És una torereta molt fàcil de fer, només té dues costures i dóna molt de joc. Si us he de ser sincera, primer me’n vaig fer una amb tela de lentejuelas o lluentons, més propi d’aquestes dates, però em vaig carregar una agulla de l’overlock, vaig haver d’acabar-la a mà, i una vegada feta… va i m’anava petita! Total que al final vaig agafar un retall de roba que em va sobrar del poncho que li vaig fer a la meva mare i au, jaqueteta lila ben abrigadeta. Aquesta és més del meu estil, i segur que l’aprofito més.

DAVANT

costat darrere

Crec que és d’aquelles peces que va ideal amb un top paraula d’honor oi? … me’l guardo perquè segur que torno a cosir-ne una altra!

davant costat

No tinc gaires fotos més perquè a mesura que el vi feia acte de presència era més difícil enfocar!

ENFOCANT

Ara feia dies que no participava en cap RUMS, i és que els preparatius nadalencs m’han fet canviar una mica les rutines, però ja torno a estar aquí!

firma

 

21 thoughts on “Jaqueteta amb enllaç a patró gratuït

  1. Que mona la jaqueta. Me n’hauré de fer una per la primavera. EScolta, perquè no l’enllaces a Patronpedia? Ens fan falta revisions de patrons gratuits. :*

M'encanta llegir els teus comentaris!

