Snood hivernal

Arribo pels pèls però arribo! La primavera passada la Isabel de la Vie en Diy ens animava a cosir un snood, i el meu em va quedar així, i ara ens proposa fer-ne un de més calentó.

DSC_2177

Amb l’excusa que tenia un pèl maquíssim de color rosa que ens vam partir amb un parell de boges per la costura quan vam anar a Cal Joan, em vaig fer el meu snood combinant el pèl y 3 teles diferents de patchwork.

DSC_2181

 

DSC_2171

En un principi vaig fer la versió que ha de donar 3 voltes, però com que els retalls que tenia per a casa que quedéssin bé amb el pèl no tenien la mida que havien de tenir, vaig decidir combinar-ho amb 3 trossos diferents on destacaven els colors verds i marrons, i algún toc de rosa i beige. Total, que no sé què vaig fer, que al final m’hi puc donar 4 voltes com veieu a les fotografies de dalt.

A les de baix el porto només amb 3 voltes.

DSC_1996

 

bicicleta

Com que aquest any he sigut molt bona nena, els reis em van portar una bicicleta, i aquest dissabte vam aprofitar per estrenar-la… aix… he de practicar molt jeje

DSC_2001

DSC_2003

Em sembla que li he d’anar posant cosetes per fer-la una mica més urbana… em direu que no li falta una cistella i alguna que altra pijada per ser més estil Pots?

DSC_2009

I com que em porto taaaan bé, els reis també em van portar una corretja guaiona per la càmera!

1

2

És xula o no?

I ja que aviat serà dijous, anem a mirar què trobem pel RUMS?

firma

24 thoughts on “Snood hivernal

  1. ohhhh mi Pots es que me encantas… que gusto combinando telas, es precioso tu snood. y yo con mi tela de pelo calentito en el armario argrrrr
    Como no te van a traer todas esas cosas los reyes con lo buena niña que eres!

    Guapa!

    Besotes
    Vero

  2. Ja,ja,ja…la nena bona! Doncs si unes alforges no t’anirien pas malament, però sobretot no t’oblidis del casc!!! Q no volem q et facis mal!

  3. i ben abrigada que aniràs, entre el pèl i les 4 voltes! que el fred tot just acaba d’arribar…
    t’has portat molt i molt bé veig, ehhhhhhh!!!!! poc a poc ves-li fent el rodatge que per quan comenci a marxar una mica el fred i hagis d’aparcar el snood, hauràs de donar gas a la bici i fer moltes fotos amb la camara i la cinta!!!!

M'encanta llegir els teus comentaris!

