Family comand center i menu planner

De vegades organitzar-se a casa pot ser una mica caòtic, per això quan vaig saber què eren els Family Comand Center em va semblar una idea genial; un raconet de la casa on tenir concentrada la informació  important del dia a dia. Us en ensenyo uns quants perquè veieu de què es tracta.

fc1

fc2

fc3

fc4

fc5

{1,2,3,4,5}

Què us semblen? són monos i útils no?

Nosaltres com que només som dos i l’Esquitx tampoc necessitem tantes coses, però el que sí que fem servir és el Menu Planner, vaja un planificador de menús de tota la setmana per no haver de pensar massa i tenir-ho tot controlat…evitant així menjar pà amb tomàquet cada nit per sopar!

mp1

mp2

mp3

mp4

mp5{1,2,3,4,5}

Hi ha moltes maneres de fer un organitzador de menús, us heu inspirat?

La propera setmana us ensenyo el que vaig fer jo per a casa, que ara que venim amb uns quants kilos de més després del Nadal, sempre va bé posar una mica d’ordre als àpats no?

firma

Anuncis

7 thoughts on “Family comand center i menu planner

  1. Doncs, si una mica si que m’has inspirat… fa temps que vaig darrere d’un sistema pel tema dels menjars a casa… a veure si m’acabo de il.luminar. Amb ganes de veure que has fet tu… segur que a més de pràctic és molt xulo! Una abraçada!

  2. OOOh m encanta tot!!! jo que estic en aquest proces d arrglar la caseta y tal..tinc ganes d anar al ikea o leroy merlin y fer una compreta per posar la casa a to, bici penjada…etc jajaja

    petons Cari, fins Dissabte!!!!

    tati

  3. Retroenllaç: Organitzem el menú? | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

