El meu poncho o Balicam de la Lio

Crec que és la peça de la temporada… mai a la vida m’hauria imaginat que sortiria al carrer amb un poncho posat, però us asseguro que quan l’he estrenat ja no me l’he pogut treure del damunt.

portada

Tot i que vaig una mica tard, he fet servir el patró del Balicam de La Lio. És molt senzill de fer i m’encanta com queda… de fet m’agrada tant que ja n’hi he fet un a la meva mare i un per la sogra … que sort que ja li he donat perquè vaig estar a punt de quedar-me’l!

2

3

L’he cosit tot amb l’overlock, i fins i tot a l’hora de pulir els baixos també li he passat només l’overlock.

4

5

Aquests dies estic fent els meus primers passos amb el photoshop, i em plantejo… quedaria millor el poncho d’un altre color?

groc

Potser groc?

lila

Millor lila?

turquesa

Oh! turquesa també mola!

Ja paro… em quedo amb el color original, i vosaltres? 😉

Anem a xafardejar el RUMS?

firma

31 thoughts on “El meu poncho o Balicam de la Lio

  1. Com m’agraden els “ponchos”!! El millor el vermell , és el color q més escalfa, sense dubte! Encara q el groc ….també m’agrada i el verd! Bé, m’agraden els “ponchos” i m’agrada molt la tela q has fet servir.

  2. jajjaa no dona no, el de la mare o la sogra no te’l quedis!!! a més, el teu ha quedat molt xulo!!!
    que friki que ets amb això del photoshop!!! jajajajajja

  3. Amore. El ponxo es perfectevi en cualsevol color et quedaria be. Estas preciosa… moro de ganes de veure la meravella de posts q heu fet!!!!!

    Petons

    Tati

M'encanta llegir els teus comentaris!

