Samarreta Osha blava i vermella

De vegades, vas caminant tranquil·lament i trobes un racó que t’inspira. Això és el que em va passar aquest cap de setmana mentre caminava amb l’Esquitx. Vaig veure de lluny una preciosa porta i vaig tenir clar que era allà on us havia d’ensenyar la meva nova samarreta Osha! 

Ja vau veure fa unes setmanes la meva primera samarreta utilitzant el patró Osha de Mi Rincón de Mariposas, la faig servir tant aquella que de seguida me n’he fet una altra.

pensant

És molt còmoda, i serveix tant per anar d’esport com per cada dia. La tela és de punt elàstic estampat, i les mànigues, el coll i la part d’abaix és d’un puny lleuger molt agradable.

DSC_2247

DSC_2257

Al principi em va fer una mica de cosa combinar-la amb els pantalons vermells. Ja sé que hauria estat més fàcil amb uns texans, però des de Nadal que no els treia de l’armari, i em venia de gust posar-me’ls, i vaja, tampoc crec que quedi tant malament.

DSC_2261

DSC_2268

La gràcia de la samarreta són les mànigues tipus dolman. Mai he estat massa fan d’aquest tipus de màniga però sembla que li vaig trobant el què!

DSC_2269

DSC_2271

DSC_2274

He volgut posar-hi alguns detallets com la cinta blava i blanca a la cadera, o un trosset de cinta d’ovelletes que vaig comprar a la creativa.

ovelletes

DSC_2289

final

Ja veieu que és una peça de tot portar, us agrada?

Anem a xafardejar RUMS, que per fi és dijous!

firma

Anuncis

37 thoughts on “Samarreta Osha blava i vermella

  1. Ohhhh la camiseta es preciosa, yo también le voy encontrando el qué a este tipo de manga… quita michelín, es genial, jijijij
    Las fotos, increibles, pero es que la última me ha dejado helada, no me la esperaba para nada. Que bonita.
    Pots haces magia con todo lo que tocas… eres increible. Me encanta haberte conocido

    besotes

  2. Fotos de ensomni, Model preciosa, delicada i misteriosa, gosset supercucu!!! que es pot dir que amb aquest post et superes dia a dia, i el segell de personalitat el tens marcat …es un Post 100% Nuria! M encanta!!

    petons

    tati

  3. Moooooolt, com quasi tot el q fas…m’agrada molt la tela i com ho has combinat amb el pantalons. I m’encanta com et “curres” les fotos.bbbb

  4. Retroenllaç: Entre bombolles de sabó | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

