Regalets inesperats

Hi ha amigues que coneixes des de fa tant de temps que no sabries dir quan va ser la primera vegada que us vau veure, d’altres que les acabes de conèixer i sembla que hagueu estat juntes tota la vida, i d’altres que apareixen en un moment especial com l’adolescència… i per molt que la vida s’entesti en que seguiu camins diferents sempre trobeu un moment per retrobar-vos.

A aquestes últimes potser no les veus tant com t’agradaria, però quan trobes el moment… xerrarieu fins l’endemà!

friendship

{foto}

Doncs aquest divendres, ELLA va aparèixer amb una caixa moníssima on hi posava el meu nom… i tot el que hi havia dins era tan Senyoreta Pots que no m’he pogut resistir a ensenyar-vos-ho!

1

Pots, potets, porta pastissos, espelmes i frases d’aquelles que ens hauríem de tatuar per no oblidar-les mai  i que fóssin el mantra de la nostra vida.

2

3

4

Heu vist quina monada de porta pastissos a la francesa? Vaig haver de comprar un pastisset per estrenar-lo!

5

6

7

8

I aquí teniu la joia de la corona… m’han robat el cor aquests dos!

13

10

11

12

Com que aquestes dues gerres, pots o com n’hi volguem dir, són ideals per servir batuts he pensat posar-vos algún dia una recepta d’un batut, però dubtava si posar-la de fruites i una mica sana o directament una gordura d’aquelles que són pecat mortal… què preferiu?

Feiç dilluns!

firma

Anuncis

8 thoughts on “Regalets inesperats

  1. Guau! Quines “potitades”mes boniques. Els gerros per a batuts m’encanten!
    Jo com q soc una mica cagadubtes…em sembla q prefereixo un de sa pel dimarts i un altre de grassa pel dijous, per allò del yin i el jan i l’equilibri de l’univers…

  2. Quina sort que tens!!!! realment és un set totalment senyoreta pots!
    mmmm… doncs… et diria que fruites, però potser pots fer els dos gustos, i ara que fa més fred alguna cosa més amb xocolata i nata, i més endavant, quan ens volguem refrescar, un de fruites!
    (havia de triar-ne un i no “no-decidir-me” oi? :P)

M'encanta llegir els teus comentaris!

