Entre bombolles de sabó

Inesperadament descobreixes que t’agrada cosir, inesperadament sents que t’agrada fotografiar detalls del dia a dia, inesperadament coneixes a gent que es fan un raconet en el teu cor, inesperadament decideixes pujar en un arbre per poder veure què hi ha més enllà… i és que les coses especials sovint passen inesperadament.

DSC_0113

Així, inesperadament, és com unes paraules de bon dia per watsapp gairebé diàries han acabat esdevenint una amistat que ja traspassa els blogs i les pantalles. El cap de setmana passat vaig anar a passar el dia a Cerdanyola, recordant vells temps passejant per la universitat i fent unes sessions de fotos d’allò més especials amb la Vero.

2

L’excusa era ensenyar-vos les nostres útlimes creacions, i per començar una nova samarreta Osha, com no! Podeu veure les altres dues aquí i aquí, i ja sabeu que el patró el trobareu aquí.

3

4

En aquest cas està feta amb un retall de punt que vaig trobar en una botiga física d’igualada, i les mànigues són d’un altre retall. Com que les mànigues no eren gens elàstiques no vaig poder fer ni el coll ni la part d’abaix, però se’m va acudir aprofitar el puny que portava una samarreta de la Sita Murt que tot i que  m’agradava molt no em posava gairebé mai perquè feia una forma rara, i crec que he guanyat amb el canvi.

També hi he posat un trosset de cinta a la màniga, és un dibuixet d’una màquina de cosir. L’havia comprat a la creativa i encara no l’havia estrenat!

5

6

7

La veritat és que em va costar decidir-me per la combinació de colors, perquè amb aquest estampat em feia por que no semblés un pijama.. però vaja, crec que ja li he perdut la por a sortir al carrer amb estampats diversos jeje I què millor que una peça ben colorida per jugar una estona?

bombolles2

8

9

11

Gràcies Vero per un dia genial! .. Tatiii et vam trobar a faltar!

RUMsegem una mica?

firma

Anuncis

12 thoughts on “Entre bombolles de sabó

  1. Nuria, nuria, nuria… me tienes emocionada con tus palabras.

    Me encanta como eres, me siento muy a gusto a tu lado y espero que esta amistad nunca se acabe. Tienes algo especial que haces despertar en mi cosas bonitas y dulces, hace tiempo olvidadas.
    Creo que hacemos un equipo perfecto y que lo transformaremos en algo grande algún día.

    Besitos dulces, muy dulces para ti

  2. Nuria os estimooo!! jajaja a la proxima vaig, la meva vida ara es mes senzilla! y ja puc fer cosetes!! L ejuda del meu germa es meravlellosa i jo tb os vaig trovar a faltar!!!! mooolts petosn i les meves sinceres felicitacions per un post increible!

    petons”!!

    tati!!!

  3. Que decir!!! Increíbles fotos y se os ve tan bien, me alegro mucho que os lo pasarais bien! La Osha muy chula con esos colores preciosa !!! Y se lo dije a mi hermana me encantan tus bambas!!!
    Besitos.

  4. m’encanta l’estampat d’aquesta Osha. pero també m’encanta l’amistat tan maca que ha pogut fer el blog, es molt guay quan coneixes a algú per internet i conectes d’aquesta manera! manteniu l’amistat!!

  5. Però si l’estampat et va de conjunt amb les vambes i tot!!!! i és clar que queda bé! dóna aquest toc desenfadat i … no sé com dir-n’hi… ni esportiu ni infantil ni casual… però alguna cosa entremig d’aquestes tres, que queda ideal amb les instantànies que vau deixar fent bombolletes!

M'encanta llegir els teus comentaris!

