Dessuadora pel Senyor Pots

M’agrada ser puntual. És una d’aquelles característiques intrínseques en mi que fan rabieta perquè fins i tot quan em penso que vaig tard continuo essent puntual… i això es tradueix en que em molesta haver d’esperar perquè algú no arriba a l’hora. Però últimament, amb aquesta mania que m’ha agafat de l’slow life i viure a un altre ritme no és que ja no sigui puntual, però si per exemple tenia previst regalar una cosa un dia en concret o participar en un projecte un dia en concret… tampoc passa res si ho faig una mica més tard!

DSC_1581

Des de que li vaig cosir els calçotets al Senyor Pots que no li havia cosit res més, i de cara a Nadal vaig pensar que estaria bé intentar fer-li una dessuadora. La idea era bona, tenia el patró (Mr. Comet), la proposta de La Lio per motivar-me i les teles de dessuadora ben calentones per passar l’hivern… però mira, fins avui que no l’ha pogut estrenar, i és que es van creuar pel camí diverses circumstàncies que van fer que en aquest cas hagi estat inpuntual, però ei, jo tan tranquil·la, deu formar part de la meva teràpia slow!

neu

DSC_1577

Almenys sembla que seguirà fent fred perquè la pugui fer servir unes quantes setmanes!

La tela de quadres és de la botiga de sempre d’Igualada, i la negra de Cal Joan. Vaig aprofitar per posar-hi un trosset de cinta a la màniga…perquè mola ser l’ovella negra.

DSC_1582

DSC_1584DSC_1585

 

I em direu que no queda bé amb aquestes Munich?

DSC_1588

Com va anar la visita fugaç de la neu? Per aquí han quedat un paisatges molt macos!

2

1

Feliç dilluns!

firma

 

 

 

4 thoughts on “Dessuadora pel Senyor Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

