Vestit amb detalls de polipiel

El Senyor Pots sovint em diu que griparé perquè tinc la CPU trucada i penso massa… jo no li faig gaire cas, tot i que realment no és fàcil de vegades baixar les revolucions!  Però quan et plantes al mig del bosc amb una cadira, o t’ho prens amb calma o directament et tornes a endur la cadira cap a casa!
1
Aquest vestit me’l vaig cosir pel dinar de Sant Esteve, i tot i que ja havia intentat fer fotos a casa amb ell posat, cap d’elles li feia justícia i em sabia greu ensenyar-vos-el sense que lluís com es mereix. És una d’aquelles peces que he fet amb molta tranquil·litat, sense correr i parant atenció als detalls. Potser no és el vestit que més em posaré a la meva vida, però és únic i m’agrada com ha quedat… tot i que com sempre potser el veig una mica massa curt?

2

Feia temps que sabia que volia fer les fotos del vestit amb una de les cadires del menjador, i dit i fet, la segona part de la sessió amb la Vero va ser amb la cadira al mig del bosc! he de reconèixer que aquell dia no tenia jo el guapo massa pujat i que més m’hagués valgut portar un gorro abans de sortir amb aquells cabells, però ja no podia aguantar més sense ensenyar-vos la meva creació, o sigui que aquestes són les fotografies definitives!

3

La tela principal és de punt elàstic i simula un dibuix com d’encaje, i tant la tira del mig com les mànigues i el coll són de polipiel negra molt fineta i manejable. La cremallera de darrere és d’aquelles que es cusen per fora i simulen una punta… si us dic que em van clavar 5€ a la merceria del poble per això? … sense comentaris, és el més car de tot el vestit!
He fet servir el patró 15 (Vestido Alberta Ferretti)  de la revista  nº343 de Patrones, tot i que he adaptat la part del darrere de la faldilla que també anava com en dues parts i jo l’he fet amb una única, hi he afegit mànigues i a la part del darrere vaig haver de fer-hi un apanyo perquè portava un volant no massa maco i vaig decidir treure’l sense contemplacions.

4

5

La veritat és que al final ha quedat una mica extremat oi? Què en penseu?

No us perdeu la sessió de fotos de la Vero amb la cadira perquè ha quedat moníssima i el seu vestit té un toc vintage preciós! RUMSegem?

 firma

 

43 thoughts on “Vestit amb detalls de polipiel

  1. és maquissim! És veritat que potser és una mica extremat, però amb un càrdigan jo me’l posaria per diari 🙂 A mi també m’ha passat que m’he gastat més en un detall que en la resta jejeje què hi farem 😉 Petons!

  2. El vestit es genial! M’agrada moltissim , sembles la nena bona del vestit de puntes amb ànima rockera!
    El q em preocupa és el tema de la cadira…pel q entenc…si la darrera sesisó de fotos va ser a Cerdanyola…et portares la bossa amb el nou conjunt i ….la cadira?
    Digue’m q no anares amb tren…

  3. Te puse un comentario, pero no lo envié… argrrr vuelvo a inspirarme aunque no me quede como el primero…

    El vestido doy fe que es una monada, me encanta… nada de extremado, es super cuqui. La primera foto es divina, me encanta!
    Ese día me diste una buena dosis de aire fresco, que necesitaba… Ya estoy pensando en la próxima quedada… solo me falta coser algo que fotografiar, jejeje

    Estaba leyendo los comentarios…. AG, no vino en tren, no… llevaba el coche lleno de artilugios especiales para fotos jijijiji

    besotes

  4. Muy chulo ese vestido se cual es he tenido esa revista en casa y me gusta más el tuyo por cierto muy sexi y te queda genial y que decirte de la silla me encantais las dos y tu silla jejeje ! Besitosss.

  5. Quina delícia de vestit, no? supermaco…com dius és únic…et senta superbé…
    I la cremallera, no et preocupis, ens passa a totes i a més si ho comparem amb el encants… jeje
    Per cert, si feu una propera quedada aviseu-me, m’encantaria!!

  6. ohhh m’encanten les teves sesións de fotos, cada setmana et superes!!! el vestit també m’ha agradat molt, queda molt bé la combinació polipell i la tela. i també m’agraden les botes molt!!!

M'encanta llegir els teus comentaris!

