Cardigan Airy i orgull handmade

Fa un temps quan tenia un sopar especial el primer que feia era obrir l’armari i dir… és que no tinc res per posar-me! I el següent pas era sovint anar a donar un volt per les típiques botigues i gastar-me 20€ en un a peça de roba que potser no era el que anava buscant però em servia per l’ocasió.

La primera crítica òbvia d’aquest comportament és que en realitat tinc l’armari ple i que això de que no tinc res per posar-me és una mentida com una casa de pagès, però que en la societat consumista en la que vivim està tan acceptat (i fomentat) que ens sembla normal. Però vaja, recapitulem.

portada airy negra

Ara quan tinc un pla especial de finde acte seguit penso mentalment què em posaré… i quines teles tinc per poder fer alguna cosa que hi combini. Em sento bé quan porto roba feta per mi, em fa sentir orgullosa de mi mateixa, de tenir estil propi, de ser capaç de reciclar peces que d’una altra manera seguirien amagades en  una caixa… i clar, si és genial portar roba handmade pel dia a dia, no cal dir que lluïr-la en ocasions en les que t’arregles més i et sents guapa, ja és lo más!

1

 

2

Resumint, que fa uns dies vaig  tenir un moment d’aquests de “què em poso?/què em cuso?” i vaig acabar fent-me una jaqueteta Airy com la que vau veure aquí, però aquesta vegada per poder sortir al carrer amb ella posada.

Vaig fer servir una tela dels encants, bastant calada i amb una espècie de lluentons que no es veuen massa però que li donen un aire especial.

3

4

La gràcia del patró és la part de darrere que fa una caiguda molt maca, i sobretot que és molt fàcil de cosir i es pot fer tota amb l’overlock en un tres i no res! O sigui que si avui algú us proposa un pla de juernes ja no teniu excusa perquè amb poca estona us podeu fer una jaqueteta moníssima per fardar d’ella tota la nit!

5

Donem un volt per Rums?

firma

30 thoughts on “Cardigan Airy i orgull handmade

  1. Hola pretty em passa igual pensso el mateix i no puc estar mes d acord.
    La jaqueteta es genial y com sempre les fotos m encanten…sobre tot l ultima q m ha rovat el cor. Molts petons preciosa!

    Tati

  2. Pots que bonita la chaqueta, es verdad que para ocasiones especiales nos faltan piezas handmade… tenemos que dejar de comprar tanta tela de camiseta y comprar más satén, 😉 nosotras consumimos, pero consumimos telas jijijiji

    El pelo te queda super chulo… y el lugar es precioso, para perderse una noche y hacer una locura.

    Vaya que me encantas tu, la chaqueta, el post y el lugar.

    muac muac

  3. tinc pendent aquest patró 🙂 M’encanta la jaqueta i em sento superidentificada amb “no tinc res a l’armari” jajaja Ara dic això i “no tinc teles” the worst of the world jejeje Petons!

  4. Crec q tinc un CVCQ cada vegada q et veig alguna cosa, i començo a pensar q a més de la peça és per les fotos, m’encanta la teva sensibilitat amb la càmara.
    D’aquesta espero no fer-me cap, q després no m’el possaré, però del teu regalet…podria fer-me millers, gràcies.

  5. doncs tens tota la raó amb això de la societat consumista! i si bé no totes tenim la paciència de fer-nos la nostra pròpia roba, estic d’acord que una s’ha de sentir molt i molt orgullosa d’allò que ha sigut el seu projecte personal i que finalment veu la llum. felicitats per la jaqueta i també per donar-li aquesta salsa a la vida!

  6. ¿No te he comentado todavía lo monísima que me parece esta costurita y lo preciosas que son las fotos? Qué guay que pudieras coserla en un pispás y que el resultado fuera tan bueno. Bueno, ahora en vez de gastarte 20 euros en ropa vas y te gastas 50 en telas porque nunca justo la que necesitas, ¿no? jajajaja.

M'encanta llegir els teus comentaris!

