Roba interior handmade

L’altre dia us parlava de sopars especials, i avui us parlo de nits especials… bé, nits i el què vulgueu!

busca el teu costat més sexy

Fa un temps vaig tenir un intent frustrat fent-me una peça de roba interior, doncs al tenir-la acabada va resultar que no cabia allà dins sense semblar una butifarra per molt que m’hi esforcés, i clar, com podeu comprendre la meva autoestima i jo vam decidir deixar-ho per més endavant perquè no volíem tornar-nos a frustrar d’aquella manera en un futur immediat. Sembla que han passat els mesos, i tot i que les cartutxeres segueixen al seu lloc, la intrèpida que porto dintre va decidir provar-ho de nou.

Aquesta vegada però amb un patró diferent i amb un toc romàntic.

1

He fet una espècie de pijama o picardia o com n’hi volgueu dir, combinant el patró de culotte de mamemimo i el de la samarreta de tirants de naii (mil gràcies Jessy per la inspiració!).

2

3

Com que per aquí no vaig trobar cap lloc on venguin blonda elàstica prou ampla vaig haver de fer un puzzle i amb una tela de blonda de color blau marí i una blonda més fina de color lila va acabar essent la combinació ideal!

4

5

La samarreta porta un reforç a la part del davant que fa que sigui més còmoda de portar, i els tirants i l’escot estan pulits amb foe.

6

7

Què us ha semblat? us animeu a fer-vos roba interior?

RUMsegem?

firma

 

Anuncis

24 thoughts on “Roba interior handmade

  1. Nenaaaa. Quin pooost…ha quedat un conjunt de lo mes sexyyyy. M ha encantat. Segur q amb aixo posat el teu xicot es torna loco. Molts petons sexyyyyy.
    tati

  2. Guau! I no puc dir res mes de la teva rova interior.
    Jo ja fa temps q me la faig, la roba interior, però amb blonda no, no goso, em sembla q és com cosir aire…però a sobre amb enganxades…massa delicat per mi.

  3. Però que és això?????? Tu t’atreveixes amb tot o que??? Mai de la vida se m’hagués ocorregut de cosir una peça de roba interior i menys tant sexy… Ets una verdadera crack de la costura.
    Ah per cert, no cal que creis tantes necessitats a les teves lectores…. que cada día t’haig de “copiar” més coses ;))))))

  4. Qué si me atrevería a hacerme yo algo así???? Ni de coña!!! Da miedo sólo pensarlo!!! Esto ya es alta costura, si he tenido que volver a ver si estaba en el blog de la Srta. Pots o en la web de Victoria’s Secret!!! Espectacular el conjunto y las fotos son preciosas!!!!
    Felicitats, ets una màquina costuril!!!!

  5. m’ha semblat molt sexy i molt xula!!! cada cop fas coses més pros!!!
    ara hauràs de començar amb vermells / granates i negres…

M'encanta llegir els teus comentaris!

