Gallines a casa!

No sé què tinc que aquestes últimes setmanes em vé de gust cosir coses per casa en comptes de roba. Fa un parell d’anys vaig veure uns mantells individuals que em van encantar, i de cop em van tornar com un flash a la memòria i vaig saber que no podia esperar més!

1

Com veieu son una mica especials, i és que tienen forma de gall i de gallina! Jo els trobo la mar de divertits jiji

2

5

Aquest és el del Sr. Pots, en forma de gall. Li he fet cresta i una pajarita perquè vagi sempre ben elegant.

3

4

I aquest és el meu, en forma de gallina, i ben tocada i posada amb el seu collaret de perles. Us heu fixat amb l’ull? és una monada!

7

6

8

Les cues serveixen per posar els coberts, i al centre tenen una butxaqueta per deixar-hi el tovalló.

A totes les peces excepte a la cua hi he posat buata per si hi poso alguna cosa calienta que protegeixi la taula, i la resta ja ho veieu, no té massa misteri!

Són un amor, i per ara es porten molt bé tots dos juntets dins del calaix no se sent pas que es barallin per molt que el gall li faci petonets quan ella està desprevinguda 😉

RUMSegem?

firma

 

13 thoughts on “Gallines a casa!

  1. ohhh pero que cosa mas mona, no me estraña que no se peleen si son adorables… como tu y Pots! jejeje
    Tienes unas manos para los detallitos, que ya las querría yo, por favor. Me encantan!

    muacs muacs

  2. Dolent Dolent mes que Dolent! !
    Jejeje una de las canciones preferidas de mi hija cuando era más pequeña !!
    Te han quedado muy bonitas y como siempre cuidando todos los detalles!!
    Besitos

  3. Alaaaaa Nuria ets tan original!!! no em poden agradar mes …m encanteeen!!! Sempre em sorprens em maravella la delicadesa de les teves prendes!!! ets increible!!

    petoons!

    tati

M'encanta llegir els teus comentaris!

