Drac de Sant Jordi

Després d’uns dies una mica desconnectada torno a la càrrega amb un munt de coses per enenyar-vos.

Aviat s’acosta Sant Jordi, i us he de confessar que és un dia que m’encanta, llibres per tot arreu i la sensació de que tothom està content… comença a sortir el solet i tot plegat fa que no em pugui treure el somriure dels llavis.

drac de sant jordi

Aquest any l’alegria ha arribat abans d’hora a casa, i és que ens hem trobat un drac entremeliat que et saluda només veure’t entrar per la porta de casa, tot regalan-te una rialla i una rosa, i recordan-te que ni que hagis tingut un dia difícil a la feina no hi ha res com casa teva, amb la companyia dels que t’estimes i envoltada dels detalls que la converteixen en una llar.

drac1

drac2

Segur que el dibuix d’aquest drac l’heu vist mil vegades per internet, és tan simpàtic que no me’n vaig poder estar de donar-li vida. Amb unes quantes teles de patchwork que tenia per casa, feltre pel nas i les dents, i goma eva per forrar-lo per dins he donar forma a un Drac de Sant Jordi d’allò més eixerit.

drac3

drac4

Sempre està disposat a obsequiar-te amb un somriure, i té una butxaca a punt per guarda-hi un munt de tresors.

drac5

drac6

Al principi la butxaca estava pensada per guardar-hi a dins titelles de dit dels personatges de la llegenda de Sant Jordi, però com que ni el Sr. Pots ni l’Esquitx ni jo mateixa juguem amb titelles vaig pensar que potser no calia jejeje

Ja veieu que a casa estem a punt per celebrar Sant Jordi… bé encara he de triar quin llibre vull perquè me’n compraria tants que no sé per on començar, per ara estic meditant si una novel·la o un llibre pràctic de costura o de cuina…quin dilema!

firma

Anuncis

7 thoughts on “Drac de Sant Jordi

  1. Retroenllaç: Costura i tela compartida – Un vestit d’entretemps | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

