Samarreta de setí – Sculpture Ottobre

Fa un parell de setmanes vam anar al Palau de la música, i un parell de dies abans el Sr. Pots em va picar dient-me… ja saps què et posaràs? Que allà s’ha d’anar elegant eh! Suposo que et cosiràs alguna cosa per a l’ocasió… 

No sé perquè però jo portava unes setmanes una mica espessa amb el tema costura i cosa que intentava fer cosa que la cagava… o sigui que no estava massa motivada per cosir-me res i ni se m’havia passat pel cap, però el Sr. pots que em coneix molt bé sabia que no em podria resistir… i així va ser.

palau de la música

El dia següent ja tenia tallat el patró i les teles  per fer la samarreta Sculpture de la revista Ottobre 2/2015.

És una samarreta molt bàsica però amb tres pinces al costat esquerre que li donen un aire diferent. Vaig aprofitar per fer-la amb una tela de setí que vaig comprar a Cal Joan, amb un tacte súper agradable i una caiguda molt maca… tot i que una mica punyetera perquè es mou sense parar i a l’hora de cosir el coll em va fer suar una mica, però va valer la pena.

palau2 1palau palau3 Combinar-la va ser fácil, colors blaus, verds i liles… i sense voler-ho anava a conjunt amb les columnes del Palau jeje palau4 Les pinces depèn de com no es veuen massa, i al ser només a un costat fan que el coll segons com es vegi tort, però al ser una tela amb molta caiguda passa desapercebut. El coll l’he fet amb biaix en comptes de vista com diu a la revista. palau7 palau5

Tot i que tenia por de que m’anés molt gran vaig fer servir la talla 38 de la revista i no vaig tenir cap ensurt (almenys aquesta vegada no em va quedar enorme, que les talles d’Ottobre em fan una por…). És ampla de cos però a la cadera s’estreny per donar-li forma. Si l’hagués fet amb una tela elàstica potser sí que hauria hagut d’agafar una talla menys.

palau6

Si voleu veure més versions de la samarreta o cosir-vos-en una d’igual no us perdeu el recopilatori del blog de fans d’Ottobre ni el Cosim Plegades que estan organitzant pel dia 20 d’Abril! IMG_1218 RUMSegem? firma

Anuncis

25 thoughts on “Samarreta de setí – Sculpture Ottobre

  1. Retroenllaç: Samarreta canesú | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

