Amiga invisible

Us enrecordeu de la KDD Bloguera? doncs bé, arrel d’aquella trobada ja sabeu que n’ha sorgit un grup de boges i una amistat que va molt més enllà de la costura i els blogs.

pastís2.2

Sovint cosim plegades, compartim moments i fins i tot fem intercanvis. Per Nadal vam decidir fer un amic invisible, amb calma i sense estrés, és a dir, amb molt de temps per endavant. Avui per fi ha arribat el moment en què totes tenim el nostre regalet i us el podem ensenyar ben orgulloses!

davantal1

La meva amiga invisible va ser la Iolanda del blog FilsandDraps, i com que ja em té calada… va decidir regalar-me un davantal moníssim!

davantal2

davantal3

davantal4

Està ple de detalls que el fan únic, amb un toc vintage que em va robar el cor només veure’l i amb una tela que em recorda cada dia que vull una Kitchen Aid!

davantal5

davantal6

davantal7

El  dia que el vaig estrenar no me’n vaig poder estar de fer-me alguna foto amb ell… no sigueu cruels, va ser el meu primer Bundt Cake amb el motlle Nordic Ware que em vaig regalar, i encara li he de pillar el truquillo perquè em quedi pla de sota, però vaja, el que volia era ensenyar-vos que entre aquest i el de la Lourdes, tinc els davantals més macos del món!

pastís1

pastís3

pastís2

…mmm deu estar boníssim un tros d’aquest pastís, nyam nyam!

pastís4

Ah! voleu veure què vaig cosir jo per a la meva amiga invisible? Doncs no us perdeu l’entrada de la Isabel de La vie en DIY. És una crack de la costura i em feia por no estar a l’alçada o sigui que vaig anar sobre segur i li vaig fer tres coses amb les que ja tinc experiència i així m’assegurava de no liar-la!

firma

14 thoughts on “Amiga invisible

  1. què bonic el post, molt tierno com la senyoreta pots i quins pastissos nena! jo vull anar a la tea coffee shop+handmade cakes by senyoreta pots! i les paraules que m’has dedicat, de pedra m’has deixat, pero si tu ets una crack amb un estil molt teu que saps que m’encanta! demà ensenyo les meravelles que em vas cosir! enjeva és el que donaré a moltes demà 😉

    petons

    Isa

  2. Carinyooooo com m agrada el delantal q t ha fet..pero el pastiss q esnsenyes nyamiii quina pintaca..m encanta. ..molts petons preciosa!!!!

    Tati

  3. Retroenllaç: Mucho estrés por una buena causa: Un amigo invisible locuelo | fils&draps

M'encanta llegir els teus comentaris!

