Me Made May 2015

Com qui no vol la cosa ja ens hem plantat al mes de Maig i amb ell arriba el Me Made May. Bàsicament és un repte personal que consisteix en proposar-te vestir el major nombre de dies possibles roba o complements fets per tu. En aquest cas jo m’he plantejat fer-ho un mínim de 5 dies a la setmana, tot i que si puc fer-ho cada dia doncs millor! La veritat és que sovint vaig vestida amb roba meva, però vull aprofitar el repte per posar-me roba que potser està oblidada dins de l’armari i que es mereix una segona oportunitat.

1

Per començar el primer dia vaig posar-me aquesta samarreta que vaig fer l’any passat, i de passada vaig aprofitar per fer-li alguna foto més decent de les del post original. És fresqueta i còmoda, la veritat és que tot i els errors que li veig em segueix agradant molt.

2

Vaig pujar una muntanya amb ella i unes bamves poc recomanables per aquell tipus d’excursió… però anava la mar de mona jeje

3

El cas és que de vegades va bé plantejar-se reptes i veure que et capaç d’assolir-los… però ara en tinc un al cap que no sé ni per on començar ja que en me vida he caminat més d’una hora seguida i només d’imaginar-m’ho m’agafen tots els mals…però s’ha de seguir la brúixola del cor oi? Encara no m’atreveixo ni a explicar-vos-el perquè dubto i molt de poder-lo dur a terme, i una vegada el digui per aquí voldrà dir que realment ja no hi ha marxa enrere. De moment demà vaig al decathlon a buscar unes sabates decents per caminar unes quantes hores seguides sense risc de que una patosa com jo es torci el peu a la primera de canvi.

Podeu anar seguint el meu repte Me Made May 2015 a l’Instagram o al Facebook. I vosaltres, us animeu a intentar-ho?

firma

Anuncis

6 thoughts on “Me Made May 2015

M'encanta llegir els teus comentaris!

