Samarreta Sant Jordi – Faded Stripes

Dijous passat Naii proposava tunejar una samarreta per aquest dijous, però no he tingut temps de fer res decent, tot i que tenia diverses candidates a l’armari… en altres coses treballo bé sota pressió, però això tenia ganes de fer-ho amb calma o sigui que li agafo la idea i aviat intentaré tunejar-ne alguna.

1

Mentrestant us ensenyo el que vaig estrenar aquest Sant Jordi. Aquesta vegada no vaig fer cap fermall com aquests ni res per l’estil, però a canvi em vaig cosir una samarreta especial per a l’ocasió.

2

Està feta amb punt de diversos colors de Cal Joan, combinant principalment tons verds i roses. No volia que es veiés molt carregada però Sant Jordi és sinònim de roses no? Doncs una aplicació en forma de flor era la millor opció per donar-li vida a la part del davant.

5

3

I per la part del darrere la tela estampada, que m’encanta com queda combinada amb el canesú rosa de les espatlles.

4

6

Què us sembla? Ja tinc una altra samarreta d’allò més primaveral! Ah! que no us he dit quin patró és? No us recorda a la de la setmana passada? Faded Stripes d’Ottobre RUMSegem una miqueta? Gracias UVE por hacerme de fotógrafa!

firma

Anuncis

30 thoughts on “Samarreta Sant Jordi – Faded Stripes

  1. No puede ser más chula tu camiseta… que monada, por favor! La he visto de cerca y no le falta detalle, super acabados, super patrón y super combinación de colores. La has clavao Pots! jijiji

    Gracias a ti, por un día estupendo de costuras, cocinitas y paseos por lugares de tu infancia!

    Te adoro!

    muacs y requetemuacs

    • 😊 me encantó compartir el día contigo! Hoy termino el proyecto que enpezamos juntas (bueno el que me empezaste tu jeje) y a elegir patrón de vestido para Mis abanicos!

  2. Srta Pots l’has clavat!!! m’encanta la tela estampada, la combinació amb ‘pistatxo’ (festucs como que no pega… jajajaja), encertadissima la combinacio amb el rosa de les espatlles i detallazo la rosa!! Samarreta 10!

  3. Retroenllaç: Samarreta canesú i escot a l’esquena | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

