Amb l’esquena (i el cor) al descobert

Si fa uns anys m’haguessin fet vestir un burka hauria dit que sí encantada… bé, de fet no perquè tot el que té tuf d’imposició em repèl de mala manera, però el cas és que el burka és la metàfora  de la dessuadora ampla … i de la meva vida.

DSC_0060

De vegades veus roba que t’agrada però que ja no t’atreveixes ni a emprovar-te: amb els tirants es veuen els braços de gorda, amb aquest teixit es marca la panxa, aquest escot em queda fatal… i entres en un món en el que sembla que cap peça de roba està pensada per a fer-te sentir bé amb tu mateixa i simplement et vesteixes per anar còmoda i no sortir en boles al carrer, la qual cosa seria un dels teus pitjors mal sons!

DSC_0069

Però clar, també et fas gran, i comences a ser conscient de que tot i continuar tenint els mateixos complexes i punts febles, potser pots trobar alguna cosa que t’agradi i surti de la típica samarreta o jersei ample… i llavors un dia t’il·lumines. No saps perquè però ja tan te fa ensenyar l’esquena plena de marques … i  t’enamores de la sensació de saber que has trobat un estil que t’agrada i et fa sentir a gust, alegre i fins i tot guapa.

DSC_0064

Potser és consumista, capitalista i tot el que volguem, però en el món en què vivim la roba que portem fa que ens sentim d’una manera o una altra. No estic d’acord en el paper que juga en la nostra autoestima, però no he sabut saltar de la nòria en la que tots, d’una manera o altra estem pujats. Així doncs, procuro, mentre ella dóna voltes i s’esforça perquè ens mantinguem estables en la rutina seguint les seves normes, trobar el meu petit racó.

La camisa de les fotos va ser un descobriment de l’stradivarius de fa força anys, però va marcar un abans i un després… i ha estat inspiració (en part) per a la samarreta que us ensenyaré dijous que ve 😉

Per cert! Us enrecordeu del sorteig de la ronyonera? Doncs aquí teniu el guanyador:

sorteig2

firma

Anuncis

13 thoughts on “Amb l’esquena (i el cor) al descobert

  1. hola guapa, m’encanta aquesta entrada.
    M’identifico amb coses que dius. Jo abans era molt prima, però des de que vaig tenir les nenes m’he quedat fatal i tinc molt complexe, sobre tot de la panxa 😞
    Penso q hauria d’acceptar q el meu cos no tornarà a ser el q era, però em Costa molt…
    Per cert, no havia vist l’entrada sobre l’intercanvi de la runyonera, si no m’hagués apuntat.
    Petons

    • Crec que de vegades és molt difícil acceptar-se però almenys hem d’intentar fer petites coses que ens facin sentir millor oi? Pq quan et sents bé per fora estàs millor per dins. Oh! Bé segur que algun altre dia tenim l’oportunitat d’intercanviar quelcom 😊

  2. Si es que tus palabras llegan a lo mas profundo… cuanta razón, muchas yo creo que nos sentiremos identificadas…
    Fotos mas que preciosas!

    Que guay ese trueque, ahora estoy obligada a coserme una riñonera… argrrr

    muacs

  3. La veritat és que tens raó. Ens hem de deixar d’històries i acceptar/aprofitar tot allò bo que tenim. En el meu cas, curiosament, on no em preocupa gens el meu aspecte és a l’escenari, que encara que et veu tothom, és una mica com si no et veiés ningú…

    M’han encantat la teva entrada!

  4. I estic flipant perquè m’ha tocat el sorteig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I clar, ara a pensar què pot estar a l’alçada de la Senyoreta Pots… Però ja vaig maquinant des de fa dies. Això serà genial. Amb l’estrés que em generen els sortejos (coneixes algun psicòleg bo per tractar-ho? jajaja)

  5. Quanta raó quan diue que en el món en què vivim la roba que portem fa que ens sentim d’una manera o una altra! i sovint segons a quina botiga entrem encara ens fan sentir més malament! Jo també vaig passar per l’etapa dessuadora ampla… i és veritat que a mesura que ens fem grans ens en adonem que hi ha coses que ens queden bé, o que ens hi agradem, llàstima que la moda no sempre ens fa suport!

  6. Retroenllaç: Samarreta canesú i escot a l’esquena | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

