Samarreta canesú i escot a l’esquena

Dilluns us parlava d’esquenes descobertes, i avui us ensenyo una samarreta que va néixer de cop, sense pensar-ho massa, com una inspiració. La vaig fer en una tarda de divendres …quan vaig aixecar el cap de la taula ja cap al vespre vaig tenir aquella sensació que tant m’agrada…havia creat una cosa única, porque yo lo valgo.

1

De vegades va bé abstreure’s i deixar de banda el què et preocupa. No saps com la vida es converteix en una rutina, i quan tens un moment d’evasió i il·luminació s’ha d’aprofitar, i recordar que està a les teves mans fer que cada segon valgui la pena.

2 3 floretes

Tant el canesú com la butxaca del davant estan fets amb una polipell turquesa molt fina i agradable de Cal Joan. També hi vaig posar un parell de floretes al costat com a decoració.

4

El coll i les mànigues esta pulides amb una puntilla elàstica que vaig fer servir aquí. Vaig allargar l’escot del darrere i vaig posar una cinta amb un llaç acabat amb unes perletes al final per continuar amb el toc romàntic.

5

Per acabar una cinta en forma d’etiqueta. La samarreta està fet d’una tela de punta de color blanc trencat també de Cal Joan i m’agrada molt com combina amb el turquesa.

6

Entre les perles i les floretes al final he crear una samarreta de les que és millor rentar a mà si vols que et duri i no anar perdent les peces però tan és, s’ho mereix. M’encanta portar-la!

Quan la Vero la va veure vaig saber que li havia de regalar un tros de polipell perquè fés la seva màgia, i al cap d’uns dies la Mercè ens va dir que ella també tenia la mateixa tela i que si ens veina de gust publicar el mateix dia… total que sense voler-ho ens hem ajuntat amb tres propostes ben diferents, oi?

Suposo que ja heu intuït que tot i que una mica modificat he tornat a fer servir el patró Faded Stripes de la revista Ottobre, com aquí i aquí (encara en tinc una altra al forn jeje). La inspiració per posar la polipell al canesú l’he tret d’aquesta samarreta de l’Anna.

A vosaltres què us sembla, us agrada?

RUMSegem?

  firma

Anuncis

47 thoughts on “Samarreta canesú i escot a l’esquena

  1. M’encanta el detall de dalt a les espatlles! i l’escot de l’esquena evidenment que li dona un toc romàntic. He fet un cop d’ull a la pàgina de la Vero que no la coneixia i sembla estrany com una mateixa tela pot donar dos estils tan diferents! al bloc de la Mercè de moment no està penjat, passaré més endavant a veure el tercer model!
    Quines mans que teniu! Jo amb la màquina de cosir només acabo de començar i en intentar cosir recte ja estic contenta! jaja
    Un abraçada

  2. És taaaan tu! És molt fina i bonica! M’encanta la combinació amb el blanc i la polipell. Tot i que pel tema del rentat a mà ha em fa peresa! Jijiji

  3. Que chulo el escote de la espalda! Y esa puntilla me encanta, aunq da miedito verla… Parece muy difícil de coser.

  4. Si es que es un lujo compartir costuras contigo, que monada de camiseta, super pots, super cuca … La faded creo que la volveremos una y otra vez, es tan mona!

    Gracias por ese trocito de tesoro, me encanta, que gustosa es esa polipiel. Si es que eres mi estrella!
    Besotes.

  5. Fa poquet que et segueixo pero el teu blog va ser “amor a primera vista”.m’encanten aquestes cosetes que fas amb tan de gust i tot tipus de detalles.

  6. m’encanten els detallets que li fiques, les puntilles, la cinta, les floretes… es super cuqui aquesta samarreta. la veritat es que quan em vaig comprar la polipiel l’Anna em deia de fer una samarreta amb aquest punt tmb, pero jo no ho acabava de veure, estava amb que havia de ser un bolso…ara potser faig algu amb lo que m’ha sobrat :p

  7. Ohhhh esta Faded Stripes nos ha enamorado a todas… que bonita combinación con la polipiel, te ha quedado super dulce.
    Y la modificación de la espalda todo un acierto.
    Besotes

  8. Te digo que me enseñan la camiseta de sopetón y sé a ciencia cierta que es tuya. Es made by Pots 100%!!! Romántica, detalles pensados, acertados y armoniosos. Pura dulzura y tranquilidad. Eso es lo que me inspira siempre tu blog.

  9. Buenos días Senyoreta Pots,
    El otro día viendo modelos de Faded Stripes en el blog de Fans de Ottobre vi tu camiseta y quedé absolutamente prendada de ella. Es delicada y preciosa… Me has servido de inspiración para la que quería coser.
    Quería pedirte ayuda para terminarla. En vez de los bolsillos quería coserle unas estrellas de la polipiel del canesú pero he sido incapaz. Lo he intentado de todas las maneras que se me han ocurrido pero al ser tan fina la polipiel, con el troquelado y la elasticidad no hay manera. Se me “engancha” la polipiel en el prensatelas y no avanza. Lo he intentado con prensatelas normal, de teflón, de doble arrastre… Y con puntada de festón, zigzag, recta, recta elástica… Pero no hay manera.
    ¿Podrías aconsejarme algo? ¿Aportar un poquito de luz a mi cabecita?
    Mil gracias por todo… ¡Eres pura inspiración para coser!

M'encanta llegir els teus comentaris!

