Cargolets a la vista

L’altre dia mentre li deia a l’Esquitx que fes el favor de deixar de rebolcar-se per la terra vaig veure que alguna cosa s’amagava sota les pedres…

2

Era una cargoleta, tímida i eixerida, que pel que semblava estava una mica nerviosa… i de seguida ho vaig entendre… a l’altre costat hi havia un cargol modernet amb el seu bigoti hipster, que li picava l’ullet.

1

3

Per un moment em va semblar que s’acostaven i intercanviaven miradetes… però es veu que la cargoleta preferia fer-se la dura i anar pel seu compte.

5

4

Però al final va resultar que el cargol hipster era irresistible, i quan em vaig tornar a girar…

6

…la parelleta estava arraulida sota les pedres fent-se confidències.

7

I allà els vaig deixar, compartint secrets, i sabent que junts tot és millor.

Per fer els cargolets he fet servir el patró del llibre de la Tilda (diria que també es pot trobar per internet de manera gratuita).

firma

Anuncis

10 thoughts on “Cargolets a la vista

M'encanta llegir els teus comentaris!

