Clauers de plástico mágico

No es fan 30 anys cada dia, i per celebrar que el Sr. Pots canviava de de dècada vaig organitzar una petita festa… excusa perfecta per deixar volar la imaginació i fer cosetes Made In Pots.

1

Com us podeu imaginar la festa va tenir un munt de detallets que la van fer única, però avui us vull ensenyar el regal que vaig fer per a cada un dels convidats perquè se l’emportéssin com a record.

Permeteu-me que us posi en situació, ja que crec que val la pena. No va ser una festa temàtica ni molt menys, però si que tenia un concepte, i era ser una espècie de revival dels dibuixos animats i videojocs de quan erem petits.

2

Tenint clar això i amb uns quants paquets de plástico mágico sota el braç vaig decidir fer clauers amb els dibuixos dels personatges preferits del Sr. Pots tipus Son Goku, les tortugues ninja, els bobobobs etc…

En una taula el Homer Simpson et recordava que agaféssis un clauer abans de marxar, tot acompanyat de les mítiques esponges de sucre i galetes amb forma de les cares de la família Simpson.

3

Cada clauer anava enganxat a un tros de cartolina amb un washitape i duia la seva nota  i dibuixet corresponent.

clauers plástico mágico

Heu fet mai alguna cosa amb plástico mágico? quan es comença a recargolar al for creues els dits perquè tot acabi bé i per sort així és, una passada! És molt senzill:

  1. Imprimeixes els dibuixos que vulguis en una impresora que no sigui làser. La mida que he utilitzat jo és d’aproximadament un quart de pàgina
  2. Fas el forat corresponent per después poder passar-li l’argolla del clauer
  3. Poses els dibuixos al forn a uns 170ª durant uns segons, ja veuràs que després de cargolar-se es tornen a quedar ben plans
  4. Els treus del forn i a sobre hi poses un paper de forn i alguna cosa que pesa com ara un libre per assegurar-te que queden perfectes, i ja estan llestos per regalar!

Jo l’he comprat a l’Abacus i de la marca Apli. firma

14 thoughts on “Clauers de plástico mágico

  1. Vale, ja ho heu aconseguit entre totes… més coses per la llista CVCQ!!!!!!
    mmmh, Musculman, jijijijiji!! M’encantava, encara et podria cantar la sintonia d’entrada!!!

  2. Ostres jo desconeixia del tot això del plàstic màgic! se’ns dubte el que més m’agrada de llegir i seguir altres blocs és que sempre descobreixes coses noves! m’encanta la idea dels clauers…
    Musculman, Son Goku, els barrufets, la caca de l’Arare…quina idea més friki i divertida!
    Un petonet
    pd: es diu tal qual plàstic màgic?

  3. Ets la bomba!! Sempre tens aquets detallets que em deixen amb la boca oberta.sembla molt divertit aixo del plástico mágico ho probaré segur.

  4. Guaaaaaaau! Ostres, es veuen de millor qualitat q els originals! Felicitats Sr Pots, pel teu aniversari i per la teva senyoreta Pots.

  5. Retroenllaç: Unes bamves diferents | Senyoreta Pots

M'encanta llegir els teus comentaris!

