Samarreta AVA

Ja sabeu que fa unes setmanes la Vero va venir a casa i vam compartir rialles, receptes i costures… doncs bé, la idea era quedar aquell dia per cosir les dues el mateix patró però cada una amb el seu estil. Finalment (coses que passen) se’ns van acumular les coses a fer, i mentre jo anava fent els panets ella va anar tallant les meves teles, i de fet si es descuida gairebé que m’acaba tota la peça!

I és que la noia és una màquina, la deixes sola i et fa una col·lecció temporada primavera-estiu com si res!

1

El patró en qüestió és l’AVA de Victory Patterns, tot i que una mica modificat. La idea era fer un vestit, però al final vaig pensar que potser portaria més la samarreta. Li vam treure el vol de la panxa, perquè no m’agrada quan la gent xafardera em pregunta si estic embarassada i jo llavors dic que no, que simplement és gordura… no us ha passat mai? Crec que ho passen pitjor ells que jo jeje

2

3

Bé doncs sense el vol i amb unes pinces al pit a part de les que ja duia el patró vam trobar la forma perfecta.

El cos està fet amb aquest Chambray de Cal Joan, súper agradable al tacte, i a mi us he de dir que em té el cor robat! El canesú i les mànigues estan fetes d’una puntilla amb floretes dels Encants, romàntica com ella sola.

4

Per davant fa forma de cor a la zona de l’escot, i per darrere és tot recte. A les fotografies la veritat és que la porto una mica mal posada perquè feia vent i no volia fer servir el trípode, i el meu fotògraf fa l’esforç de fer fotografies decents però no es fixa si se’m veu el mixelí o la samarreta està torta, ja fa prou! (diu, i jo que li agraeixo la paciència!)

5

Ah! al costat porta una cremallera invisible (la primera que poso!) i si us hi heu fixat la part d’abaix està polida amb un tros de tul blanc estret del mateix color que la puntilla del canesú.

Què us ha semblat? A mi m’encanta! La vaig estrenar el dia de l’aniversari del Sr. Pots i em va costar no posar-me-la abans!

Ja que per fi és dijous, anem a RUMSejar, segur que agafem idees per incloure a la llista de coses pendents!

firma

Anuncis

23 thoughts on “Samarreta AVA

  1. Et queda perfecta!!!! M’agrada molt molt molt. I no sé si es per els teixits i colors que has fet servir, si pel patró o més aviat per tot plegat, pero m’encanta! Ara ja la pots lluir sempre que vulguis! 😉

  2. m’encanta moltisimm!!!! genial!! em fan ganes d’anar a comprarme encaixos, es maquisim aquest patró! el chambray que t’haig de dir? jo m’he fet un vestit inspirat en un teu que ja us ensenyaré la setmana que ve. Del tema panxa millor no parlar-ne jo sempre havia sigut vientre plano pero desde que vaig tenir el nen no l’he tornat a veure i ja en té casi 4 anys, molts cops em miren o pregunten si torno a estar embarassada… pues no… no cal que pregunteu més!!!

  3. Te queda preciosa, realmente ha quedado muy Pots, más cuqui no podría haber quedado.
    Estoy más orgullosa de haber podido meter mano en una de tus prendas… Que guay.
    El día fue super chulo, gracias por haber hecho que me lo pasara genial. Repetimos seguro. Eso sí, cogemos un.patrón fácil y hacemos nuestra colección primavera-verano jejejee

    Muacssssss

  4. Te queda perfecta, con tu toque romántico.
    A mi me han preguntado mil veces si volvía a estar embarazada… ahora ya hace tiempo q no, debe ser q ya no me ven en edad de procrear 🙂

  5. Es muy chula, si muy de tu estilo romántica! ! Me gusta mucho la combinación con el encaje .
    Vigila con mi hermana que como coja las telas .. jeje
    Ah!! A mí me ga pasado varias veces lo de embarazada y si lo pasan luego ellas peor jeje pero tu estas perfecta !!!
    Un beso.

M'encanta llegir els teus comentaris!

