Llimones de feltre per al meu llimoner

Fa poc hem plantant un llimoner. Ens van dir que fins d’aquí un temps no esperem que ens doni llimones… deu ser que s’ha d’acostumar a casa nostra?

llimones de feltre

El cas és que l’altre dia vaig sortir a veure com estava el meu petit arbret i els seus companys… i no us ho creureu, ja hi havia llimones! Però no eren unes llimones qualsevol eh! Eren unes llimones dignes de la família Pots.

1

Són de feltre, fetes combinant els colors groc, verd i blanc.. i em direu que no li donen un aire al meu arbret?

2

Per fer-les he seguit una mica aquest tutorial, tot i que com que les meves no són posavasos i hauran de soportar les inclemències del temps, la qual cosa vol dir que segurament no duraran gaire, les he fet utilitzant cola en comptes de cosir cada trosset.

3

4

Pel què es veu aquest simpàtic llimoner s’ha impregnat de l’esperit DIY de casa nostra i estic segura que ben aviat els altres arbres fruiters que han arribat amb ell s’inspiren i ens deleiten amb fruites ben divertides a l’espera de que arribi el moment per collir les de debò!

5

Què us sembla? creieu que arrel d’això els veïns començaran a mirar-me “raro”? jejeje si ho fan és que són uns sosos!

Ja veieu que això d’avui no és una peça de vestir però està fet per i per a mi i amb tota la il·lusió del món perquè m’encanta donar-li vida al meu trosset de jardí, o sigui que vaig volant a enllaçar a RUMS.

Feliç dijous!

firma

Anuncis

22 thoughts on “Llimones de feltre per al meu llimoner

  1. waooo que xulu!!! jo fa dies que em ronda pel cap fer alguna cosa diy al jardi, aquestes llimones podrien ser un bon començament, tot i que jo no tinc llimoner pero algo fare…

  2. ohhhh yo quiero esos limones, por favor, que cosa mas cuqui…. Te miraran raro seguro, pero que leches, somos costureras, somos friquis, y nosotras lo valemos! jejejeje

    Me encantan!

    muacs

  3. Super originales. Y lo contento y orgulloso que los luce el árbol 😀 , después de todo, formar parte de una familia Diy , no pasa cada día 😉

M'encanta llegir els teus comentaris!

