Unes bamves diferents

Ja us vaig explicar que fa uns dies el Sr. Pots va fer 30 anys, i que la festa va ser una mica un record de les sèries de dibuixos animats més mítiques de la seva infància… havent nascut a la dècada dels 80 és evident que Bola de Drac va marcar la seva infància.

1

Sabent que és el fan número 1 del Son Goku de seguida vaig veure que una part del regal podrien ser unes bamves amb un dibuix del personatge de dibuixos animats. Amb aquesta idea al cap vaig començar a buscar per la xarxa i vaig acabar a la web de PimPam Creations. Aquest n’és el resultat!

2

3

En una de les bamves hi ha dibuixat el Goku de petit, amb cara d’enfadat… és una monada!

4 5

A la part exterior de l’altra hi ha dibuixat el Son Goku de gran quan es transforma en súper guerrer.

6

La veritat és que si en foto us agraden, en directe són espectaculars! Estan molt ben fetes, i són tota una obra d’art! De fet m’agraden tant que estic pensant en fer-me’n unes de molt frikis per a mi!

7

A més, el Jordi, el noi que les fa, és súper amable i molt atent. Si voleu fer un regal original ja ho sabeu, amb unes bamves personalitzades triomfeu segur!

Aquest no és un post patrocinat ni molt menys. Simplement estic encantada amb el producte i el tracte rebut i em feia molta il·lusió que les veiéssiu perquè val la pena, que a més sovint és difícil pensar un regal per a nois…

Què us semblen?

firma

Anuncis

4 thoughts on “Unes bamves diferents

M'encanta llegir els teus comentaris!

